pátek 27. ledna 2017

# Shopaholic

Šaty z LindyBop.co.uk - recenze 2

Konečně mi přišly i mé 3. šaty z povánočních LindyBop slev. O předchozích, včetně výhod v objednávání z uk si můžete přečíst >>ZDE<<.

Sháněla jsem opravdu červené šaty (nikoli vínové, bordo apod.) a do oka mi padly tyto:


Možná se někomu mohou zdát moc kýčovité, ale pro mě jsou krásnou vzpomínkou na dětství. Moje máma totiž měla přesně takové ve fialovém provedení. (Tedy bez srdcového výstřihu na zádech.) Tahle vzpomínka je navíc jenom moje, protože sestra už si mamčiny šaty nepamatuje.

Jak jsem se šaty Brittany Red Heart Print Swing Dress nakonec spokojená?





Pozitiva:
*pevná látka (vysoký podíl bavlny - cca 97%)
*podšívka pod vrchním dílem
*zip z boční strany
*úžasný design látky a střih

Negativa:
*kapsy jsou o dost menší než u jiných šatů
*knoflíčky budu muset opět přišít pevněji
*absence pásku

Pas je u těchto šatů výše než je obvykle, ale není to přímo střih typu "babydoll" (pas pod prsy). Pro jistotu jsem si opět objednala větší velikost, která mi sedí hlavně délkou a rukávky, u menší velikosti by to tak už nebylo. Ocenila bych moc pásek, který u jiných šatů od LB většinou je, aby to vše drželo jak má. :)

Nakonec je ale stejně miluji, právě z výše uvedených důvodů - vzpomínek :3

PS.: Pro zvědavce - cena šatů i s poštovným do ČR byla asi 500 Kč.

2 komentáře:

  1. Tyhle jsou fakt krásné, srdíčkový motivy miluju... :)

    OdpovědětVymazat
  2. woooow tie su ozaj krásne :) len škoda, že ťa v nich nevidím úplne :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: