neděle 5. února 2017

# Shopaholic

Primark + Poundland

Někdo by to nazval HAUL, jenže já nejsem Někdo. A možná to není ani ten pravý haul, protože:

1) Věci jsem si nekoupila, ...
2) ... i když jsem za ně zaplatila.

Taky jsem NEBYLA v Anglii. Nikdy jsem NEBYLA v Primarku, a jak vypadá Poundland shop, si neumím ani představit. (Teď, když si to jen tak pro zajímavost googlím, tak si říkám "vcelku dobře vypadající sámoška".)

(foto z oficiálních stránek)

Primark určitě všichni znají. V Česku se dokonce pořádají zájezdy přes cestovky do Primarku v Drážďanech nebo u Vídně. 
Když je člověk líný, může si nakupovat v Primarku "online". Zařadí se do nějaké skupiny na facebooku, jejíž majitelka vezme Primark útokem spolu s nějakou pomocnicí a svým foťákem. Postupně pak přidává během vybraných dnů do alb fotky s přemrštěnou cenou. Ne, abych neuškodila. Tak někdy ta cena přemrštěná není. Ale když jde o "brand" typu Disney ...a jeho podkapitolu Star Wars.. či Harry Potter, tak mají věci 3x vyšší cenu než najdete na internetu. Chápu, že holky jsou živnostníky, ale ta neúměrně navýšená cena je děs (hlavně, když jste fanda jako já :D).

Poundland nebo taky jeho variace typu Everythingforpound jsou obchody, kde (logicky) seženete 98% věcí za libru či půl libry. Je to obdoba našich dříve populárních obchodů "vše za 30 Kč". I když ....když si vzpomenu na ty obchody, tak to byly pajzly oproti výše uvedené "sámošce".
Možná si myslíte, že tam koupíte podobné "shity", ale v Anglii je dle mých známých i čokoláda z Tesca "nebem" oproti těm, které jsou u nás podávány jako "luxusní".

Kdo v Anglii nakonec byl, když ne já?
Kamarádka. Taky máte určitě známé kamarádky, které jsou tak milé, že Vám dovezou dárek z výletu (v tomto případě z Erasmu v Leeds). Já jich dostala víc. A ano, zaplatila jsem je. Na její náklady šla chůze, kterou opakovaně kvůli mým výběrům musela podstoupit, a taky náklady na dovoz do ČR.

Cena všeho níže vyfoceného je dohromady: okolo 500 Kč (cca 16 liber)


Moje GEEK duše zaplesala hned 3x, a to u Harry Potter ponožek všech kolejí, Star Wars droid hřejítek a Pokemon (Pikachu) ponožek <3 (Celková cena za ně v Primarku: 6 liber)


Z Poundlandu v částce 10 liber mi nakonec bylo doručeno:

*Oblíbené čokoládové kousky (bonbony) Munchies s karamelem uvnitř :3

*Cadbury (instantní) čokoláda (, která i přes 180g je mnohem menší pixlička, než se vám ukáže při hledání na obrazovce monitoru od PC), Cadbury čokoládová "pomazánka" (aneb něco jako Nuttela). K obojímu musím dodat, že "populární" český candy-store je prodává kus za 129 Kč - tedy o 96 kč dráž.

*Gingerbread coffee syrup jsem si jako kávomil nemohla odpustit. Golden Syrup mám zase do receptů, které sleduji na facebooku na Tastemade. Některé věci prostě ničím českým nenahradíte. Golden Syrup jde koupit i u nás. V Marks&Spencer za více než 200 Kč.

*Ashley's bonbony naprosto miluju. Hlavně ty tvrdé. Tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet ale tyto v moc pěkných (bohužel plastových) dózičkách. Gumoví "páni Perníčce" jsou zatraceně roztomilí.


*Rýžový pudding je klasicky mléčná rýže. Ačkoli jde opět v M&S koupit "speciální" rýže na puding, raději jsem chtěla vyzkoušet už nějaký (s éčkama) vyrobený.

*Vánoční pudding jsem pořád ještě neměla. Tak se těším až ho s A. brzy vyzkoušíme. "Držák" na cupcakes v mintové barvě je mou největší zbytečností z těchto nákupů, ale také největší povinností pro milovníka pečení cupcakeů a chystání pikniků, jako jsem já. :)

Nakonec chci říct, že jsem fakt ráda, že jsem měla možnost všechno dostat. Ale tu, pro mě nejdražší a nejvýznamnější, věc jsem dostala ZADARMO.
Bylo jí heslo na univerzitní studentský účet v Leeds a přístup k hromadě zahraničních materiálů, které bych jinak nemohla sehnat a budou mi důležitou oporou v mé diplomové práci, kterou aktuálně "píšu" a píšu. :)

3 komentáře:

  1. Miluji ponožky a spodní prádlo z Primarku. A instantní čokoláda Cadbury je výborná.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem абрам александр podnikatel, který byl schopen oživit své umírající těžařské podnikání pomocí boha poslaného věřitele známého jako Benjamin Lee Lee konzultant půjčky. mám bydliště v Jekatěrinburgu екатеринбург. snažíte se začít podnikat, vyrovnat svůj dluh, rozšířit svůj stávající, potřebujete peníze na nákup zásob. máte problémy se snahou zajistit dobrý úvěr, chci, abyste věděli, že vás pan Benjamin provede. je to správné místo, kde můžete vyřešit všechny své finanční problémy, protože jsem živou výpovědí a nemůžu si to nechat jen pro sebe, když ostatní hledají způsob, jak být finančně pozvednut .. chci, abyste všichni kontaktovali tohoto boha poslaného věřitel pomocí údajů, jak je uvedeno, aby se mohl podílet na této skvělé příležitosti e-mail: 247officedept@gmail.com nebo whatsapp/text +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky to mám v Primarku rád. Teď zrovna manželka vybírá zájezdy do Německa, protože chceme vzít děti do Drážďan a já přemýšlím, jestli nebude lepší, když tam pojedeme autem. Přeci jenom to Německo je jako dělané na nákupy. A teď nemyslím jenom jídlo. Ale i móda, kosmetika a další věci. :) Vždycky si dovezu něco zajímavého. No a to by samozřejmě autem moc nešlo.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: