pondělí 21. března 2016

# Fragile Figurine

Vánoční lolita sraz v Brně a Vánoční víla

*Dohání resty*

Zdravím, je březen a brzy vyjde nové číslo Sličné Antonie, kde si kromě jiného počtete o uplynulých lolita srazech včetně tohoto. Tuším, že článek sepsala Mitsu (jedna z organizátorek), a tak bych jej ráda napsala i ze svého pohledu.

Sraz se konal 5. 12. 2015. Byl to můj jediný oficiální Vánoční sraz v tomto roce (samozřejmě jsme měly i malý ostravský, ale nebyl tak velký jako Praha-Brno-Olomouc). Do této doby jsem měla zkušenost jen s jedním vánočním srazem, a to pražským z r. 2014.

Místo konání byla kavárna Podnebí, rezervovaná na můj tip, který se ale nakonec ukázal jako docela špatný. Protože nás bylo hodně s hodně velkými spodničkami, foto koutkem a nákupním koutkem.
Nicméně se celá akce vydařila, strašně jsem si ji užila a hodlám všechny brněnské organizátorky velebit do alelúja.



A jak to tedy probíhalo?

Dorazila jsem s předstihem před oficiálním začátkem.
a) pomoct děvčatům
b) vybalit věci od Fragile Figurine

Zároveň jsem dorazila s Mitsu. Pár děvčat už bylo přítomno. Objednala jsem si kávu, rozdaly se úkoly. Eliška nás všechny hezky flegmaticky povzbudila slovy: "Prostě nestíháme...". (Jako by se nechumelilo)...a to za pár okamžiků dorazila Mája s hromadou věcí, takže nestíhání nabíralo na obrátkách.
Všechno se ale stihlo...a vypadalo to tam krásně!

(dárky do Vánoční víly)

(stánky)

Na uvítanou jsme všichni dostali kjůt obláčkovou jmenovku od Reiny a perníček handmade pečený a zdobený snad všemi. :D (Bože! jak já lituju, že jsem nedostala ten s chemickým vzorcem na KAFE :D).

Nestihl se jen workshop vázání mašliček, ale den nám zpříjemnilo pěvecké vystoupení organizátorek.

Kromě fotokoutku probíhalo focení i venku, a to hned 2x.

 Večerní ovšem s prskavkama trochu neklaplo, zhasly dřív než se začalo něco dít, ale pobavily :D.
 V průběhu srazu se konala i tombola, každá vstupenka vyhrává! Dárků bylo víc než vstupenek, a tak zbytek losů byl vykoupen a peníze šly na novou Lolita centrálu, které se snad brzy dočkáme.

Také se konala, jak jsem výše psala i Vánoční víla, která byla součásti srazu. Opět a zas chci moc moc moc poděkovat mé víle za úžasnou volbu dárku. (Choker a svíčka v zelené barvě).


Také jsem dostala pár dárků i mimo Vílu, za což opět děkuji :3 Víte...já to nečekala. Nečekala jsem, že by MNĚ zrovna někdo chtěl jen tak obdarovat. Hlavně, když mi lidé říkají, že nejsem v komunitě dost vřelá a vypadám nepřístupně. :)

S velkou dávkou nostalgie jsem prostě ráda, že jsem do Brna jela. Je to tam přátelské, malebné. Potkala jsem lidi, které jsem dlouho neviděla. V jednom kuse konverzovala o naprosto čemkoli :D, bavila se, pila (ehm.. :D )...odcházela až kolem 7. hodiny večer, což je důkaz, že to za to prostě stálo! <3


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
A teď obecně k Vánoční víle. Ta je pořádána poslední roky přes facebook. Loni to byl krapet průsýrek, ale letos...LETOS! To se všichni překonali. Dle komentářů na Zpovědnici, hodně lidem dárek ani nedošel. Mně také ne...tedy snad. Psala jsem admince Víly, aby mi sdělila, kdo byl mou vílou, abych mohla porovnat, zda jsem dárek nedostala od nějaké mé loli kamarádky, která se zapomněla podepsat jako Vánoční víla. Ale odpověď žádná. 
Nicméně já posílala dárek Yuki (a ona to ví, protože zpáteční adresa a taky mi poděkovala), která mi udělala svou reakcí strašnou radost. A čert to vem, že mi víla neodpovídá...jsem ráda, že má radost někdo díky mně!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: