pátek 25. března 2016

# Swap

Swapy leden-březen 2016

Rekapitulace proběhlých swapů. Březen ještě není u konce, ale s dalšími březnovými balíčky se seznámíte v příští rekapitulaci.

1) Knížka z antikvariátu + drobnost, cena 100 Kč.

Co jsem DALA:
(kniha Pomsta trpaslíků - M.Hortz, záložka, vzoreček korejské kosmetiky Skin Food)

Co jsem DOSTALA:

(kniha Tajuplný ostrov - J.Verne, šumák do vany Yves Rocher, recept na sušenky)

2) Dobový swap, cena 200 Kč (přetáhla jsem)

Co jsem DALA:
(brož, modré naušnice, oční stíny, rudý lak na nehty, modrou šálu/šátek)

Co jsem DOSTALA:

 (handmade nárámek, brož, kabelku)

Byl to první swap slečny a po prvotním šoku z obou stran, jsme se hezky domluvily. Já byla šokována zabalením resp. nezabalením swapu. A tím, že jsem chtěla nějakou hnědou rámovou kabelku, protože jinou nemám k čemu nosit. Slečna byla zase šokovaná mou nelibostí. Za zabalení se omluvila, ale ohledně kabelky mi řekla, že si přece ve swapu nemůžu diktovat, co chci. Nicméně já ji neřekla, jakou přesně chci, jen, že kdyby chtěla mi dát zrovna kabelku, tak jinou než toho vzhledu nemám kam nosit. 
Situace se nicméně uklidnila a já o pár dnů později dostala "vysněnou" kabelku s tím, že ji nemusím vracet tu původní, jak jsem se nabídla. Také jsme si vyměnily několik tipů a rad ohledně dobového odívání, takže nakonec jsem byla velmi spokojená. :)
3) Čaj swap, cena 200 Kč

Co jsem DALA:
(čaj Borůvkový džbánek od Grešíka, lžičku, sítko ponorku, homemade pečený čaj, Brusinkové sušenky a Cereálky)

Co jsem DOSTALA:

(Maté IQ, vzorek čaje, přírodní sítko, 2 pečené čaje a Grahamky. Taky samolepku, osobní básničku a handmade podhrnek, který mě dostal :3)

4) 5 věcí za 100 Kč

Co jsem DALA:
(musli srdíčka, Chia kaši, Jablečnou vlákninu, tělové mléko Alverde a propisku prince)

Co jsem DOSTALA:

(ponožky, svíčky, lepítka, čaje, bonbony, karobovou tyčinku a Chia semínka)

5) Homemade, cena 100 Kč (zahrnovala cenu za materiál)

Co jsem DALA:
(handpaint hrnek Moriar-tea, brož Mochomůrku, čoko-avokádové sušenky, mýdlíčka s kakaovými slupkami, domácí pečený čaj, totebag)

Co jsem DOSTALA:

(čelenku, naušky, placku, brož, návleky, balzámek, náhrdelník, likérek)

6) Znovu čajové překvapení, cena 100 Kč

Co jsem DALA:
(sprchový gel s pandou, vysokoprocentí čokoládu, čokoládky M&S, Ovomaltine na vyzkoušení, citronový tuhý parfém)

(52 čajů od 25 značek včetně zahraničních, ubrousky a 3 ňamky :3)

7) Antistressové omalovánky, cena: 200 Kč

Co jsem DALA:
(omalovánky Zahrady a Toulky světem, 6 vybraných na kvalitní papír vytištěných motivů)

Co jsem DOSTALA:

(9 linerů Stabilo Point 88, 2 podhrnky a záložku)

8) Venkovský styl, cena 400 Kč (přetáhla jsem)

Co jsem DALA:
 (dózu, kroužkový sešit s pevnou vazbou, Jablečnou vlákninu, punčocháče, nadkolenky, pivo Velen, Kokosový olej, dekoraci, kolíčky/magnetky, nálepky a záložky od Amélky, vodu Voss, handmade svíčku v šálku, Brusinkové sušenky, washi pásku s puntíky, svícínek, Borovicový tuhý parfém, houbu, netopýří sponu do vlasů)

Co jsem DOSTALA:
 (obtiskovačky, vínový pásek od Sleeping Beauty, razítko, ampulku, vegan polívku, pepřovou čokoládku, supr záložku!...)
(....a rebarborovou limošku, Olivový olej, Rose limonádu od Fentiimans <3)

Uff, těch swapů ale za poslední čtvrt rok bylo! Napište mi, který se Vám líbil nejvíce nebo jaké swapy máte za sebou Vy, pokud swapujete?

6 komentářů:

  1. Ty jo ale ta černá kabelka je super! Jak to vidím, mám chuť swapovat (a nebudu a nebudu! :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, na to že nechceš swapovat, mám tendenci ti nabídnout, že si můžeme swapnout. Věnuju ti u kabelku a nějaké další věci a ty zase něco mně :P a uděláme to oficiálně na swaplace.cz :P

      Vymazat
  2. Páni, to je super :) Moc se mi líbí věci co posíláš :) Já většinou dělám jen pohlednicové swapy, jen jednou jsem dělala knižní. Vždy když ty tvé vidím, říkám si, že budu muset udělat další ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeme se klidně domluvit spolu. :) Třeba bych ti poslala knihu a nějaké pohledy (někde mám velmi originální až umělecké, které jsem dostala ve swapu z Dánska, tak bych se podělila, záleží na tvém vkusu). :) Kdybys chtěla, můžeš se ozvat na mail: dummaby@gmail.com :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj ty jsi mi přijmula swap (papírnictví) a já nevím kde se s tebou mam domluvit tak ti to píšu sem. Tohle je můj první swap takže ještě s tím moc neumim. Budu ráda když se mi ozveš na email: Katerina.Brozova07@seznam.cz a domluvíme se. :DD

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: