středa 23. března 2016

# Knihy # Loužička slov

Vánoční skřet a dárky

Rok 2014 byl řekněme zlomový. Ten rok jsem pořádala prvního Vánočního skřeta a také jsem získala svou sendingbook-friend.

Vánoční skřet bylo setkání přátel za účelem malé vánoční party. Pobavit se, zahrát si hry, obdarovat se a přecpat si bříška. :D
2. ročník byl opět plný lidí, někdo již nepřišel a naopak 2 lidé přibyli.
Také jsme si vyrobili z dostupných prostředků svého maskota ...ehm :D.
(notně uvažuji, jestli Vás mám nechat hádat, co to je :D)

Obdarovávání se nám zvrhlo správným směrem, a tak si lidé vyměnili dárky i mimo "skřeta" a "svěřence".
Od svých kamarádů jsem "nasbírala" tenhle úžasný vánoční mix :3.
V onen den jsem obdarovala i já sebe sama (to se prostě musí) a zakoupila si několik věcí na Nekonvenčním jarmarku v Cooltouru v Ostravě, který byl ještě mnohem větší než minulý rok.
Sobě jsem vlastně koupila jen látkou potažené zrcátko se sobem a 1 raw tyčinku. Druhou jsem poslala Gudrun. Díky předobjednávce u Udělej si placku jsem si na jarmarku vyzvedla i několik placek a zrcátkem s mým motivem pro mé přátele. :3

Na Skřeta se nemohla dostavit Ely, tak jsem jí dárek poslala (spolu s věcmi, které u mě pro ni rok ležely :D). Mým skromným dárkem byla taška s Bowiem (dřív než zemřel). Dárek od Ely už tak skromný ale nebyl.

(Nejlepší byly náušničky a vějíř :3)

Po 4 týdny jsem pravidelně odesílala "adventní" balíček pro mou sendingbook-friend, tedy Gudrun. Zpětně lituji, že jsem si je nevyfotila. Ale za to mám fotku věcí, které mi přišly v balíčku od ní.
 Dorazily 3 opravdu velké knihy, které jsem moc chtěla. A jedna menší s mou nejoblíbenější Pěnou dní. (Viděla jsem film, divadelní hru a již dříve četla knihu. Vše je dokonalé.)
Také jsem dostala 2 naprosto úchvatné originální brože. :3
Od rodičů jsem na Vánoce dostala hlavně zuby (tedy bílé plomby, částečně) -_- ale aspoň se teď můžu na fotkách smát. A také jsem dostala spoustu dárků od přítele, za což jsem ho neměla ráda, protože porušil dohodu. Ts. Nicméně se skvěle trefil :3.

5 komentářů:

  1. Wow ty dárky jsou super, hlavně ta figurka Stormtroopera a to mýdlo s tím krásným obalem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stormtrooper byl tuším takový "vedlejší" dárek, ale kamaráda jsem umačkala radostí :3

      Vymazat
  2. Ti dám takový "skromný dárek", já tu tašku miluju! Jsem opravdu moc ráda, že tě i ta moje mininadílka potěšila <3

    Maskot na mě působí jako prso s klapkama na uši a mečem :D

    Moc ti přeju (a závidím) ty zuby, já už jsem konečně v procesu řešení těch svých. Kdybych v následujících týdnech náhle zemřela, trefil mě šlak poté, co mi sdělili předpokládanou cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě mělo prso tlapky z perníčků pro fetišisty! :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: