čtvrtek 2. října 2014

# Swap

Tématicky swap - oblíbená země

Už se pomalu prokousám k tomu, napsat něco o víkendové akci s názvem Ostravský MAniFest. Ještě předtím Vám ale ukážu jeden ze swap "projektů", které mám momentálně rozjeté. Tedy tento je již dokončen...po měsíci!

Se slečnou M. jsme se "potkaly" na VotočVohoz, kde jsme se domluvily na tématickém swapu s nejoblíbenější zemí. Nejoblíbenější zemí M. je Francie, kterou mám ráda také, ale podmínka swapu byla, že nesmíme mít nejoblíbenější stejnou. Takže jsem jí napsal, že mám ráda Dánsko. (Popřípadě, kdyby neuměla nic sehnat, tak obecně něco severského, anglického či polského může zaslat také.)



Proč Dánsko? A ne třeba Japonsko....
Většinou na to odpovídám tím, že je tam nejlepší ekonomika. :D Ale, popravdě nemám jeden důvod, proč zbožňovat Dánsko...je jich víc a naprosto obyčejných, že mi často lidé říkají, proč bych se tam chtěla přestěhovat a radši neseděla doma na zadku.
Dánsko má skvělou umístění, úžasnou architekturu, mentalitu tak někde mezi středem a severem a také mají pro nás neznámou víru. V Dánsku se narodil Andersen, Tycho de Brahe a Lars von Trier. Jistou pohádkovou náladu kromě Andersena udržuje i fakt, že Dánsko je království.  Na druhou stranu je tam i velký počet alkoholiků (až 1/3 populace) a skeptici kdysi předpovídali, že by bylo první evropskou islámskou zemí, což se může stát, ale zatím jsou prvními městy Londýn a Paříž :).

A zpět ke swapu....
Nakonec jsme se dohodly, že odešleme za 2 týdny a v balíčku se bude nacházet: doplněk, kniha, kosmetika, jídlo + bonus. Jako Bonus si M. vyžádala různé deníčky (ujíždí na zápisníčcích) a já jsem naopak chtěla nějakou plechovou krabici s hezkými motivy.

Odeslání balíčku se krapet opozdilo, ale hlavní je, že jsme si ho nakonec poslaly. V tom mém na mě dnes ráno, když jsem ho obdržela, vykoukl dopis, velká plechová krabice a 3 zabalené věcičky.
Zapřísáhala jsem se, že nebudu zkoumat, jestli to je opravdu dánské. Jsem ráda za dárečky a taky milý dopis. Věřím, že to opravdu nebylo nic snadného něco dánského tady u nás sehnat.

Dostala jsem:
kniha - Cit slečny Smilly pro sníh - Peter Hoeg
doplněk - kamejovou brož
kosmetika - krém s malinami od Neutrogeny
jídlo - sušenky v plechovce
bonus - krásnou plechovku
Musím říct, že je to další z balíčků, který využiju beze zbytku.
Nějakou knihu severských thrillerů jsem si už dlouho plánovala koupit. Kameje vzhledem k mému stylu oblékání jsou to pravé ořechové. S přicházejícím podzimem a hrozným počasím je na tom moje pleť hůř než kdejakou zimu, a tak jsem zvědavá na výživný krém s Nordic Berry. 
Plechovka se sušenkama je ale pro mě opravdu nejúžasnější! Je naprosto nádherná a sušenky v ní dobré a křehké. Neodolala jsem a hned jsem jich pár při rozbalování a kávě ochutnala :3. Nejlepší jsou ty kakaové ♥.
A abyste měly malé srovnání, co jsem slečně M. zaslala já na téma Francie.
kniha - Miláček - Guy de Maupassant ve francouzštině
doplněk - náušničky s Eiffelovkami
kosmetika - sprchový gel od Yves Rocher
jídlo - fialkové bonbony a Earl grey čaj od St. Dalfour
bonus - scrapbooking bločky s motivem Eiffelovky

Vše jsem zabalila do papírů s potiskem písně Non je ne regrette rien od její oblíbené francouzské osobnosti :).


4 komentáře:

  1. Dostala jsi moc krásné věci (ta plechovka se sušenkama je nádherná), ale musím říct, že snad ještě krásnější jsi odeslala~ ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Looks like a brilliant haul. One day I must visit the Scandinavian countries, they look so beautiful

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi a odeslala jsi krásné věci :3

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že se Vám líbí obojí :3

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: