pátek 17. října 2014

# Shopaholic

TVMovieDepot.com - review

Opožděně jsem si k narozeninám (dobrá výmluva, protože do Vánoc daleko) jsem si nadělila nového plyšáka, který potěšil mé nerd heart ♥.

Už od loňského Koprconu pro něj mé srdce prahlo. Rok čekání a sledování, jak se postupně vyprodává na různých stránkách, které NEPOSÍLAJÍ do ČR. A když, tak za nehoráznou cenu (50 dolarů).

Objeven byl nedávno na stránkách http://tvmoviedepot.com/ , které jsou sesterskou stránkou dalších stránek jako http://www.superheroden.com/ a http://www.wearyourbeer.com/ . (Poslední zmíněné už není pro nerdy tak lákavé.) Nicméně jelikož se jedná o sesterské stránky NEJSPÍŠ budou mít stejné vlastnosti ohledně odeslání a doručení balíku.




8.10.2014 jsem objednala a zaplatila přes PayPal.
8.10.2014 mi rovněž přišlo, že moji objednávku odeslali.
16.10.2014 DORUČENO!

Přišel mi malý At-at ze Star Wars. Slangově mu říkám "Atík".
Potvora malá mě stála 13 dolarů + poštovné 5 dolarů. Takže jsem se vešla, aby mi ho nechytli na celnici.

I když jsem se asi nemusela strachovat, protože na balíčku byly napsány pouze 3 dolary a uvnitř na faktuře nebyla cena vůbec uvedena.

Takže si asi ještě objednám At-at batoh ♥ a nebo prostě něco jiného, co mě na jedné z výše uvedených stránek zaujme.

PS. Poštovné se nejspíš odvíjí od váhy. Tedy není jednotné.

6 komentářů:

  1. Wow, to je super. :-D Tyhle stránky jsem neměla nikdy vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hlavně neměla vidět ten výprodej triček, co tam je....škoda jen, že je to všechno mimo mou velikost :( Koupila bych si i pánské, ale jsou tam jen děsně obří :-/

      Vymazat
  2. aaa, to je roztomile! :)) sama planuji dozdobit si byt necim podobnym, jen vzhledem ke sve manii zvolim plysove kocky :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočkami byt plánuju vyzdobit taky :) ale budou to kresby po zdech :3, ať to naše černý kotě se necítí být samo.

      Vymazat
  3. Ty stránky vypadají skvěle, možná, že si něco sama objednám :3

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: