středa 15. října 2014

# Festy a cony # Japonsko

Ostravský MAniFest 2014

Se zpožděním po 2 týdnech a něco málo navíc, jsem se dokopala k sepsání bodového reportu ohledně conu zvaného Ostravský MAniFest. Normálně bych asi report o "chlastconu" nepsala, ale po letech se událo pár pro mě historických událostí, které se tam zase tak často nedějou. :D


  • Na místo určení jsem dorazila kolem 12 hod. polední. Překvapivě se v místě tamní hospůdky, sálu a přilehlé zahrádky pohybovalo podezřele málo lidí.
  • Hlavně podezřele málo známých lidí, z čehož se mi ježily chlupy na rukách.
  • Tématem tohoto conu byl sport.
  • Během 2 hodin jsem vypila 4 piva, což si můj Drahý vzal jako challenge a ve 3 odpoledne už vypadal dost bídně.
  • Většinu dne jsem proseděla v sále mezi "mlaďochy" nebo totálními otaku.
  • S tím souvisí, že jsem viděla většinu programu. Neříkám, že celé přednášky, spíše jejich kousky, ale četnost byla vysoká. (Nejspíš jsem trhla rekord.)
  • Konkrétně jsem viděla kusy přednášek Cestování po Jižní Korei, Cesta do hlubin japonské duše a Grekovu přednášku Sportovní fanoušci v manze a anime.
  • Viděla jsem a zúčastnila se celého Nevědomostního kvízu. V něm mě zaujala otázka na velmi proslavenou reklamu, která předčila kdejaký trailer anime. (Otázka se ptala, na co je to reklama?)

  • Měla jsem krapet stresy, ale po tom, co byl Drahý odvezen domů, byl již klid.
  • Naprosto překvapivě jsem vyhrála 2. místo v DDR. Paradoxně jsem to uskákala na dvojku :D.
(moje výhra)
  • Cosplay soutěž, o které se tak moc již takřka půl roku dopředu hovořilo, byla fiasko. 2x se nikdo nepřihlásil a na potřetí vyhrály jediné dvě účastnice.
  • Dojímalo mě mladé osazenstvo sedící v sále a koukající na stará anime stěžujíc si na diskriminaci ohledně anglických titulků. O stěžování na "hnusnou kresbu" se radši nebudeme bavit. 
  • Hezky jsem se pobavila s několika lidma a samozřejmě i notně prodiskutovala několik otaku afér, zejména "mám právo se účastnit Akiconu".
  • O půlnoci jsem jela se domů vyspat a nebyla jsem sama, což mě překvapilo, i když jsem fakt, že se už někomu nechce spát na zemi ve spacáku a poslouchat písničky vožralých anime maniaků, naprosto chápala.
  • Ráno jsem se ještě vrátila podívat se na pozůstalé. Bohužel již v tu dobu seděl můj kamarád ve vlaku směr Brno, a tak jsem si vyzvedla jen relativně vystřízlivělého Drahého, vyměnila pár kontaktů a jela opět domů.
Musím říct, že po tom, co jsem viděla letošní složení účastníků se dost bojím, jak to bude vypadat další rok. Už to není, co to bývalo. Obecně většina conů už není to pravé...snad ještě Koprcon, na který se chystám poslední víkend v listopadu.

Nejdřív se můžeme ještě potkat na výše zmíněném Akiconu, který se koná v Praze poslední víkend v říjnu. Já i Ely přednášíme, přijďte se podívat! ♥

4 komentáře:

  1. Hé, takže mám být spíš dodatečně potěšena, že to mojí partě nevyšlo? :/ Věřím, že si pořádně užijeme Akicon... když se tedy zrovna nebudeme někde strachy klepat v koutku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby Vám to vyšlo bylo by to možná lepší. Osvěžili byste atmosféru. (Navíc takhle jsem měla kolem sebe "jen" dvě krásné dívky.)
      Také doufám, že si Aki pořádně užijeme a opět si budeme dělat společnost ^^ samozřejmě i v tom koutku :D. (Teď už se jen modlit, ať nám nedají přednášky ve stejnou dobu :D.)

      Vymazat
    2. Aww, to je milé~ <3
      Určitě užijeme, už se moc těším ^^

      Vymazat
  2. Uf, zůstala jsem nezmíněna. :D
    Bylo to tedy zajímavé, tento con. Spíše jako sociální studie. :D
    A to, že tématem byl sport, jsem tedy zjistila až teď. :D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: