sobota 13. září 2014

# Knihy # Kultura

Nové knihy a menší bazárek

Jak originální název článku....
Za poslední dobu od učení na státnice, které bylo velmi plodné pro mé shopaholické sklony, protože jsem měla ještě větší potřebu se odměňovat, po dnešek, kdy mi knihovnička praská ve švech a v pokoji se tvoří nestabilní vysoké sloupce knih.



Sloupců knih bych se ráda zbavila, což budu řešit faktem, že část knih hodlám nastěhovat do bytu mého Drahého a část knih prodat. Ty, které chci prodat, najdete na konci tohoto článku (+cca cenu a kontakt na mě).

Nyní Vám však ukážu, jakým knihám jsem našla nový domov u mě v pokoji, kde jsem je nakoupila, za kolik a o čem +- jsou :).

1) Nekromant Johannes Cabal
- zakoupeno na databazeknih.cz za cca 150 Kč i s poštovným
- děj ve zkratce: Nekromant J. Cabal upsal svou duši ďáblu, aby mohl dělat experimenty, ovšem zjistil, že bez své duše mu to moc nepůjde. Vydal se do pekla, kde se Satanem uzavřel sázku, pokud jí vyhraje, vrátí mu Satan jeho duši.
--> zní to hrozně jednoduše, ale je v tom trochu víc :D samozřejmě nečistá hra ze strany Pekla, pak ty "experimenty" a vůbec styl, jakým to je celé napsané...Baví mě to už od začátku!

2) tetralogie Polosvět

- zakoupeno na megaknihy.cz za 64Kč/ks
- docela paradox, že je to tetralogie, ale dle fotky to vypadá jako trilogie....Čtyřka totiž vyšla teprve v srpnu 2014 (po 2 letech čekání), a tak než to někdo z ČR přeloží, tak to bude chvilku trvat. Možná ani nepřeloží, vzhledem k ceně těchto knih. Přitom na fanzinu mají dost vysoké hodnocení (asi 80%).
- děj: Dívka jiné rasy z nepříznivého patologického prostředí vlastní rodiny se pro její nápravu rozhodne stát účastníkem jakési "hry". Hra se odehrává v období 2. světové války, tehdejších názorů, politických principů a vůbec dalších tahanic, které by nastolili řád. Virtuální simulace PoloSvět je plná temnoty, která postupně doléhá i na reálný svět.
- každá z těchto knih má přes 400 stran, tak uvidíme, za jak dlouho se jimi prokoušu

3) Omnibus Kathy Reichs
- nevím, kde byla zakoupená a za kolik - dostala jsem ji darem
- v tomto Omnibusu jsou 3 knihy, které napsala Kathy, a to - Přijdu tě zabít, Mrtvá světice a Smrtící rozhodnutí
- děj Vám popisovat nebudu, spíše Vám objasním, o co tam obecně jde: Kathy Reichs píše příběhy s Temperance Brennan, která je hlavní postavou v mém oblíbeném seriálu Sběratelé kostí (, který momentálně nesnáším, za to co americká vláda udělala Boothovi...grrr).
Dalo by se říct, že se tyto příběhy shodují s některými díly v The Bones, ale kromě některých postav je nejdůležitější to, že se odehrávají v jiné době, než na kterou jsme zvyklí. Tzn. ještě v době bez mobilů apod.
Miluji detektivky a opravdu se na tento (zatím nerozbalený) Omnibus těším, snad časem nasbírám všechny! :)

4) Povídky od Kulhánka
- totálně malinká (asi 10x10 cm) knížečka se 2 povídkami od známého brakového spisovatele scifi/horor J. Kulhánka ->zakoupená v knihkupectví NeoLuxor za 71 Kč (stále skladem!)
- kdybych popsala děj, tak Vám ji opíšu celou :D
- jen tak pro zajímavost: Sehnala jsem v knihkupectví (jiném) i oba Noční kluby od Kulhánka, takže se těším, až mi dorazí domů ♥

5) Diář 2015
Tak tohle asi kniha není :D, ale od roku 2015 bude....má osobní ^^. Fotka nehorázně zkresluje, je sytě červená a stála 55 Kč v Kiku. :) (Mají tam i jiné barvy, ale já prostě červenou miluji.)

---CO BYCH RÁDA PRODALA ANEB MŮJ SOUKROMÝ BAZAR---

Se šarmem Pařížanky
 -> 2x pročtená, PC: 366 Kč, moje cena 160 Kč bez poštovného

Rozum a cit a mořské příšery

- začala jsem číst a nedočetla, tzn. pouze otevřená - PC: 175 Kč, moje cena 100 Kč bez poštovného

Skrytý svět - Jaro


- 1x čtená asi do půlky, PC: 200 Kč, moje cena 80 Kč bez poštovného

Rudý drak

 - 1x čtená, PC: 200 Kč, moje cena 100 Kč bez poštovného

Seznam pana Rosenbluma
- 2x čtená, PC: si již nepamatuji, moje cena 60 Kč bez poštovného

Pokud máte o nějakou knihu zájem, neváhejte mne kontaktovat na email: dummaby@gmail.com ^^

5 komentářů:

  1. To já o víkendu utrácela za knihy na Marianne days, chtěla jsem jednu, ale nevím jak se to stalo, mám tři.Knihy mě jednou zrujnují. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké sis koupila? S tím ruinováním jsme na tom stejně, pokud mě dřív nezahltí :D

      Vymazat
  2. Jediný důvod, proč mě tvůj drobný výprodej knih neláká, je matné tušení, že asi nebudou příliš dobré, když se jich takhle zbavuješ poté, co jsi je v polovině odložila :D
    Jinak samozřejmě skvělé nákupy :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není pravda :-). Zbavuji se jich, protože to nejsou knihy, které bych chtěla ve své knihovničce mít. Třeba nejsem moc drakomilná, ale příběh je fajn. Moc normální nedetektivni nefantasy beletrie SE u mě taky sotva ohřeje, pokud nepočítám klasické velikány. :-) Mám v knihovničce brak Pýcha, předsudek a zombie, ale došla jsem k názoru, že PaP je prostě moje srdcovka a jinou přepsanou Austenku nepotřebuju.

      Vymazat
    2. Ach tak :) Hele a Pýcha, předsudek a zombie je dobré čtení? :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: