pátek 8. srpna 2014

# Loužička slov

Zprávy ze světa K.F.

Konečně jsem se dostala ke kratičkému (jako fakt) sepsání bloggerů, které nově stalkuju. Možná Vás také zaujmou a budeme je stalkovat "spolu".

1) Manželský pár z minulého století
Jejich blog se jmenuje velmi výstižně http://lostin1950.blogspot.cz/ . Jak již nadpisek tvrdí, jde o manželský pár, který žije svým vintage lifestyle ve Francii. Uvádí, že i vybavení jejich domu se pohybuje v jejich oblíbených 40.-50. letech. Jedinou vymoženost, kterou mají z moderní doby, je Internet (a foťák), aby se mohli o svůj život/zážitky dělit i s ostatními lidmi.






Tento pár je pro mě důkaz, že lze žít v době, do jaké jsme se chtěli narodit. A také jsou pro mne velkou módní inspirací. Zejména, co se doplňků týče.

2) Japonské sladkosti



Pisatel/ka tohoto blogu recenzuje japonské sladkosti jednotlivě a také informuje o nových subscription food boxech.  Vše je v angličtině a má i moc hezký design. http://yummy-unchi.blogspot.cz/
Výhodou je, že recenzované cukrovinky si povětšinou opravdu můžete objednat bez většího hledání (jde o takové ty typické sladkosti).

Více než sladkosti, pak můžete najít na tomto blogu: http://japanesesnackreviews.blogspot.cz/ , který už pro mě není tak skvělý z několika důvodů:
a) vzhled a nepřehlednost
b) šílené slohovky
c) hůře nalezitelné zboží na internetu


Není toho moc, ale již od začátku mé blogger éry se snažím si držet jakýsi limit očumování blogů.
Poslední off top zprávou je fakt, že nově existuji já, já a zase já (o čemž tenhle blog je :D) na instagramu. Pokud máte zájem o větší stalking, tak na: http://instagram.com/fragilefigurine/

9 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že ses podělila o tak zajímavé odkazy ^^
    Nikdy by mě samotnou nenapadlo něco takového vyhledávat, ale v minulosti žijící manželé mě opravdu zaujali, hned si jdu prohlížet jejich blog~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani už nevím, jak jsem na ně narazila :D. Nejspíš na nějaké diskuzi o vintage.

      Vymazat
  2. Manželé jsou dobří, ale mě by tedy takové setrvávání u jedné éry brzy nudilo. Uh. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, kdybys setrvala u jedné éry a byla ještě ve svých 60. letech hipster babička, tak by to bylo husté :P

      Vymazat
  3. Souhlasím s Johankou, i mě to táhne více směry a nevydržela bych jen u jednoho stylu. :) Každý den se cítím na něco jiného, podle různých faktorů. :)

    Ale ty sladkosti vypadají dobře, k nelibosti mého zubaře. XDD

    Btw. jak, že byla ta tvoje stránka na recenze k jídlům? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se každý den cítím, jakoby jinak. Někdy se chci vrátit zpět do mých punkových let a někdy být zase jako z cukru. :) Je to tím, jak se člověk vyspí :D.

      Jestli myslíš ty mé recenze, tak http://sariochutnava.blogspot.cz/ :)

      Vymazat
  4. Ty si ma na Ista začala stalkovať prvá, ale už sa úspešne stalkujeme navzájom. XD A tí manželia sú božííí!

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jen o maliličkou chviličku :). Najednou mě to tak napadlo, zadat tam tvé jméno a vyšlo to! :) Těším se na spoustu fotek pejsků ^^ a tebe :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: