sobota 16. srpna 2014

# Swap

Fantasy swap

Za poslední dva týdny jsem uskutečnila dvě výměny balíčku - swapy.
1) Food swap, o němž si můžete přečíst >zde<.

2) Fantasy swap
Tento swap byl dohodnut přes VV, kde se mi ozvala slečna (a ne jedna), že by chtěla se mnou jít do takto tématického swapu. Vybrala jsem si samozřejmě hned první slečnu, aby to nebylo nějaké upřednostňování.
Navíc jsem postupem času při psaní zjistila, že je taky takový potterhead jako já, a že sdílíme zájem o Jp, knižní sběratelskou vášeň a rovněž sdílíme oblíbené fantasy postavy.

Dohodly jsme se, že balíček bude obsahovat:
1 knihu, která může být koupená v antikvariátu/Levných knihách/na burze
1 doplněk (může být handmade)
sladkost
Bonus

Cena nebyla stanovená, prostě jsme se dohodly, že to bude malinký swap a levný. (To jsem ještě nevěděla, co mi od slečny přijde :D).

Poslala jsem:
Dostala jsem:



Paradoxně jsem byla nejvíce nadšená z ruské čokolády :D a také velmi oceňuji malbu na tote bag ♥.


Balíčky mě za poslední týden opravdu potěšily. Chtěla jsem se pustit do dalších, ale přibyl nám člen do rodiny (rodiny mě a Drahého), a to tento černý kocourek.
Jeho jméno je Kotě. A bude to naše kotě i v dospělosti. Pak to bude jen velké Kotě.....
No a logicky jdou všechny finance teď na něj, aby se mělo dobře. :)

Možná teď pár financí půjde i na mě, protože jsem nemocná a úpěnlivě se modlím, ať jsem do Natsuconu jako rybička, hlavně pak proto, že už se nechci přeobjednávat u stomatochirurga, kterého mám hned po Natsu.

6 komentářů:

  1. Slečna ti poslala opravdu moc pěkné věci :)
    A to Kotě, ňu <3 Jen tiše závidím a těším se, až taky konečně někdy budu moct, sedíc ve vlastním bytě, zveřejnit podobný post ^^

    Moc držím palce, aby ti bylo co nejdřív lépe. Ono to zdraví začne vždycky zlobit v těch nejúžasnějších chvílích, že :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak totebag neskutečně závídím, protože jsem těžký drakomilovník. :D
    A k novému členu gratuluji, ten náš (větší verze tvého XD) si už dokázal získat kde koho a i když má přes 6 let (páni, ten čas letí XD), taky je to pro mě pořád prcek, mazel, kotě, ... XD Ale když ony jsou všechna zvířátka (použiju citoslovce výše XD) ňúúúú! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sice tak hodně drakomilovná nejsem, ale tašku jsem nehorázně ocenila, hlavně pro její kresbu.
      Na citoslovci se shodneme :D:D:D

      Vymazat
  3. ooo úžasné! Môj vnútorný swapovacý nadšenec plače pri predstave tématického fantazy swapu, musím si niečo podobné tiež dohodnúť! :D
    A Kote je hrozne roztomilé! My sme kedysi mali močku čo sa volala Mačka, bolo to veľmi praktické takže oceňujem voľbu mena :D
    Prajem skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že po tomhle swapu dlouho nic nebude a zrovna zase nějaký dělám. Je to neskutečná závislost, ale zatím brečí jen moje peněženka :D.
      Děkuji :)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: