sobota 30. srpna 2014

# Knihy # Loužička slov

(Po)prázdninové knižní zpovídání

Rozhodla jsem se půl na půl vyplnit pár čtenářům, kteří odpověděli na otázky v GA, přání ohledně tohoto blogu. Ve skrze TAGy nečtete, ale třeba byste na ně přistoupili. Taky psalo pár lidí o knihách. Slibuju, že žádný jiný než knižní TAG nezveřejním :).


1. Čteš o prázdninách více nebo méně než přes rok?
2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
3. Kolik si schopná/ný vzít knih na dovolenou?
4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
5. Preferuješ klasické knihy nebo e-knihy?
6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, která by to byla?
8. Které místo z knih bys ráda navštívila?

1. Čtu rozhodně méně, protože nemám dostatek času. Přes prázdniny jsem mnohem vytíženější než přes školní rok, navíc tam není to hodinové čekání na vlak + hodina vlakem do školy, kterou si zpříjemňuji právě knihou.

2. Rozmarné léto :D Ne, že bych se mi to nějak moc líbilo, ale "tento způsob léta zdá se mi poněkud něšťastným..."

3. Nejezdím na klasické dovolené, takže si beru max. 2 knihy na 3 dny.

4. Povinná četba na úrovni mého současného vzdělání obsahuje samé odborné knihy. Loni jsem se o prázdninách kvůli bakalářce snažila. Letos zatím nic.

5. Jednoznačně klasické knihy. E-knihou nejde listovat, nejde ji dát do knihovničky a koukat, jak má krásný obal a nejde si k ní čuchnout.

6. Pýcha, předsudek a zombie! To by byl určitě skvělý brak stejně jako kniha, ale momentálně jsou obdobné filmy (Červená Karkulka, Jeníček a Mařenka - lovci čarodějnic) IN!
A na vážno....asi nějakou povídku od Kulhánka - nejspíš Tak tedy Heil Hitler! ty svině.

7. Jednoznačně s panem Darcym ♥.

8. "Starou" Anglii, Prasinky.

PS: Na mé dvojité číslo jsem se obdarovala několika knihami a také mě obdarovali jiní a nejspíš ještě hodlají. Další knižní článek bude o rozrůstání mé sbírky a taky nějaký ten bazárek knih, které již nechci mít doma. Snad budete mít zájem :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: