neděle 2. srpna 2015

# Swap

Putovní balíček

Tak po půl roce (doslova) jsem se rozhodla napsat o mém prvním a nejspíš i posledním Putovním balíčku. (Není poslední z toho důvodu, že by byl špatný, naopak byl velmi velmi dobrý, ale neznám nikoho dalšího tak skvělého, kdo by celou akci uměl zorganizovat stejně dobře jako Luc.)

Hlavní aktérka Luc se mi ozvala koncem února 2015 na maila a na facebook. Vůbec jsem nevěděla, kde na mě došla, takže mi v hlavě běželo jedno velké WTF? Po tom, co mě seznámila se svým plánem a poslala kompletně jí vypracovaná pravidla, jsem ale nakonec souhlasila s účastí. Navíc, když uvnitř celého koloběhu dívek byla i Gudrun, kterou už jsem "znala".

Dne 3. března 2015 jsem dorazila po pár úmorných dnech konečně k rodičům domů a co na mě nečekalo?

Totálně MEGA VELKÝ balík, který obsahoval 3 krabice plné balíčků. + Pro každou účastnici byla v mega balíku ještě obálka s dárkem.


Takhle to vypadalo po tom, co jsme to se sestrou všechno odbalily. Uvnitř byla opravdu velká spousta věcí...namátkou: Velká a střední svíčka Yankee Candle, sprcháče, peelingy, pralinky, psaníčko, šátky, kokosové koule, chňapka, čepice, náhrdelníky, brože, věci na pečení, dekorativní kosmetika, apod...
Luc to musela sbírat, vybírat a kupovat opravdu dlouhou dobu.

Nakonec jsem si vybrala tyto věci:
Lush koupelovou bombu, krabičku s motýlem, liškový polštářek do zimy na zahřátí, kaštanové pyré a kaštanovo vanilkovou marmeládu, 2 pečené čaje, Balea peeling, knihu Dívka na klíček, motýlkovou brož, melounové mýdlo, nálepky Malý princ, pár záložek a nakonec šátek s kolibříky <3... Dodatečně jsem ještě pro sestru k narozeninám vzala pyžámko s Batmanem (není na fotce).

Naopak jsem vložila a s vypětím všech sil vše zpět zabalila...
 Čokopovidla, odličovák Yves Rocher, B.U. parfém, zdravou kávu Darka, sprcháč Yves Rocher, hrníček se sítkem v dárkovém balení s pávem, bílý pásek s mašličkou, čoko čaj EnglishTeaShop, bílý čaj EnglishTeaShop, čokoládu s marshmallow Das Exquisite, hřejivý polštářek, bílé šaty Orsay, kuchařku od Sadtnerové (není na fotce), brož kočku (není na fotce) a domácí čokoskořicové mýdlíčka (nejsou na fotce).
Balík jsem nakonec neposílala (na poštu bych to fakt nedotáhla), přijela si pro něj Míša, která bydlí "kousek" ode mě. A také mě svezla do Ostravy.

Co se dělo s balíčkem dál, to jsem se dozvěděla po cca měsíci a půl v závěrečném "vyúčtování" od Luc, které mi přišlo mailem. Obsahovalo každý posun balíčku a informace, kdo si co vzal.
Opět má můj velký obdiv, muselo to dát spoustu práce! Hlavně proto, že každé vyúčtování bylo pro danou osobu, tzn. jiná formulace vět, atd.

Ještě, abych nezapomněla v obálce pro mě, jsem nalezla komix Star Wars a osobitou placku.
(Jo, tohle jako Figurka vážně ocením <3)

A ona naopak ode mě v obálce za veškerou píli pro Putovní balíček dostala jeden masivní headdress (psala, že je má ráda), který je docela "ranařský" a také handmade.

S Luc jsme si ještě nějakou dobu mailovaly, bohužel, nevím, proč mi už zpět neodepsala. Ale to se stává... lidé přicházejí a odcházejí. Zpětně to byla vážně skvělá zkušenost! :)

2 komentáře:

  1. Tyjo, o putovních balíčcích jsem vždycky „slýchala“, ale úplně jsem nevěděla, co si pod tím představit... Vypadá to jako hodně zajímavý nápad, ale je teda fakt, že pro organizátora to musí být šílené :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někteří organizátoři to asi odfláknou nebo nemají tak velké a komplikované balíčky. Luc si s tím fakt poradila.... Já bych se z toho zcvokla :D A to jsem si vždycky myslela, že organizační typ jsem :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: