pondělí 24. srpna 2015

# Festy a cony

Conec dobrý všechno dobré

Řeč je o Conci, brněnském conu (festivalu) se scifi, fantasy, Jp, seriálovou, komix atd. linií.
Tentokrát se konal již potřetí, v datu 13. - 18.8. 2015. Já jsem ovšem jela poprvé, a že mě toho překvapilo víc než dost.... :D

Uvažuju, jak jsem se k němu dostala... (k tomu, abych ho navštívila). No...asi pomalu si dávám pauzu od anime conů. Tenhle rok tak nějak zjišťuji, co mi za to stojí a co ne...a zatím vypadá vyhodnocení tak, že si prostě na těch scifi a fantasy conech užívám víc. Přitom tam jsou často lidé, které znám z běžných true true anime conů. (I když tím "true" si v době her nejsem moc jistá). Tak jsem chtěla zkusit něco nového, kde jsem ještě nebyla. Začalo to tím Slavconem v Bratislavě a pak se přidal Conec.

Chtěla jsem si na Conci zapřednášet, protože zatím jediný con, kde si to víc užívám a míň "dělám" je Koprcon, protože tam se snad ani nehodím do žádné linie. (Ale kdoví, možná jednou?) Ale než jsem jim stihla napsat, tak mi napsali sami...! O.o
Vůbec jsem to nečekala, a tak jsem nabídku přijala. Nejprve do Fantasy linie a pak do Jp.
Než se dostanu k samotnému conu, musím ještě říct, že komunikace s orgem fantasy linie byla naprosto FANTASTICKÁ (na to, že se zbytek conu rachal v bazénku). Dokonce mi do soukromých zpráv napsal i to, že dochází ke změně místa konání conu, jak se tam dostat, a co v okolí za účel naplnění žaludku navštívit. :3

A jdem na to!

Takže con začal už ve čtvrtek ale...my jsme neměli hlídaní pro Kotě a taky faktor "práce" no, tak jsme jeli až v pátek brzy ráno. Tedy v 6:40, ale vstávali jsme v 5. Chtěla jsem si ve vlaku schrupnout, ale můj Drahý a Ibrahim celou dobu kecali, tak jsem ležela, převracela se a ...pak se vyděsila.

Na nádru (v Brně) jsme potkali týpka v Conec triku, který nás nasměroval na tramvaj. I když tam čekal asi na někoho jiného, rozhodně tento fakt "osobní nasměrovávač" beru jako velké plus. A nebylo to jediné nasměrovávání, kterého se nám dostalo. Po vystoupení z tramvaje na konečné, to bylo už jen samá šipka...
 chvílemi se šlo cestou necestou (kolem plotu v křovinách)..


a pak, když mi všichni říkali, že už to bude v poho...byl kopec :D.
(Tato oblast Brna byla fakt prdel...napravo paneláky nalevo pole.)

Místo nalezeno, registrace...a nafasování zábavného programu, zábavné placky a skvělých trik.

Proč zábavný program? Ehm..nešel složit podle natištěných čár. (Samozřejmě, jak se na české cony sluší a patří byl černobílý na obyč papíru.)
 Proč zábavný placka? Pod ochrannou folií se na placce nacházelo místečko na "nickname". Svůj nick jste si měli na placku dopsat fixem na CD...spoustě lidí se to smazalo hned první den, já to ani neriskovala a brouzdala světem Conce bez šíření mého jména.

A pak tu byla ta ženiální trika... (bohužel to mé se pere, tak dodávám pouze oficiální fotky.)

Vzala jsem si to červené, ale snad největší úspěch mělo černo žluté, které si zakoupila i většina lidí, které znám.

Hned po registraci jsme se vydali hledat tělocvičnu, ať si rozestelem. Tělocvičny byly dvě. 1 pro chrápající a druhá pro nechrápající. Ubytovali jsme se v té pro nechrápající, i když tam někdo obě noci chrápal (na zabití!!!). Uprostřed této tělocvičny stál stan, a když jsem chtěla ze zvědavosti nakouknout do té druhé, objevila jsem SPOŘE ODĚNÉ VELKÉ TĚLO... a tak jsem se otočila na patě a běžela se rozkoukávat raději do naší tělocvičny.

Cestou z tělocvičny jsem potkala "Church of love" (místo, kde si můžete během conu užít...sám se sebou, s partnerem, s milencem, se stejným pohlavím, s opačným, s neidentifikovatelným...). Původně šlo o jednu ze dvou dívčích šaten, mezi nimiž byla dámská sprcha. (To je jedno wtf? Dle vysledování se mnohem méně na conu sprchovali muži...proč to nebylo tam??)
Fotku uvnitř nemám, ale byla tam taková ta velká žíněnka a lubrikant.
Nechtěla jsem nad tím moc uvažovat, a tak jsem běžela prozkoumávat oblast. Zabořila jsem to v bufetu, kde byla dost milá společnost a nabídka byla velmi zajímavá.
Chtěla jsem se mrknout na přednášku, kterou jsem měla mít v 14:00, ale skončilo to tak, že jsem narážela sud kofoly. (Se tam snad nechám příští rok zaměstnat.) :D
(Líbilo se mi, jak Hanka opatrně našlapovala při čepování.)

Po mé přednášce Archetypy v pohádkách (btw. nemít monitor a hledat obráceně na projektoru ve flešce je fakt hnus) jsem opět šla za Hankou do bufetu, kde jsem se dostala k ochutnávce medových pláství (a další den i medoviny) z přednášky Med a medovina. Člověk by nevěřil, že to jde uznat jako přednáška s ochutnávkou...ale ve fantasy, je možné všechno.



Pozdní oběd proběhl v naprosto dokonalé školní jídelně...Která škola má jídelny dvě? Jednu pro žáky a druhou pro učitele a hosty. V té první byly deskové hry.
(Tato to u mě vyhrála na první čáře <3 )

V té druhé pak místní zaměstnanci dodávali chutné pokrmy nám účastníkům. Rozhodně zvítězil hovězí hamburger připravený z opravdového dovezeného hovězího v celku za 65 Kč. Dva plátky a mega velikost :3 aww...a tak jsem zanevřela na fast foody a hladová okna.


Vzhledem k lidem, jsem tedy zase nebyla na nic moc jiných přednáškách než na těch, kde jsem musela přednášet já. :D V pátek jsem šla jen na Deadpoola, protože Deadpool <3 a pak jsem pokojně usla (cca v 23:00). (Teď jsem si vzpomněla, že jsem viděla kus Metal ve Středozemi a nezopákla bych si to.)
Ale! kdybych byla aktivnější, tak se určitě ten den účastním přednášek jako Fantasy seriály našeho mládí, Komiks pro nekomiksáky, Videoherní erotika nejen v Zaklínači a také bych se zúčastnila alespoň 1 drinking game (, kterých byl Conec plný stejně jako RPG a Larpů), a to Chlastací promítání Černého Korzára aneb "Jara nemůže jít spát, protože nedopila".

Noc z pátku na sobotu se nesla v duchu....CHRÁPAJÍCÍ OSOBA v tělocvičně pro NECHRÁPAJÍCÍ. hell yeah!
7:30 návštěva dámských sprch, protože v tom hicu to jinak nešlo...v šatně nalezeno...


V Brně je to asi jinej stajl se sprchovat...a nejen kvůli kondomu. Lezu si do sprch a slečna s ručníkem na hlavě mi oznamuje, že "odchází, abych mohla být sama." A proč jako??? Nechápu. -_- Sprchuju se 5 minut a "normální šatnou" (ne tou, kde je church of love) mi tam vleze pár, znechucen z toho, že tam jsem. Pokládají mi otázku, jak dlouho tam ještě budu.. (no, jak dlouho by asi tipovali???). Po dalších 5 minutách, skoro oblečená se otevírají dveře znovu "a kudy půjdeš, abychom už mohli začít?" OMG, to jako fakt?? Asi půjdu přes Church of Love ne?? 
Jedné mé kamarádce prý dokonce nějaký pár nabídl, že tam může s nima zůstat, pokud ji nebudou vadit!

Co je tohle za kmen? Na jednu stranu "stydliví lidé", kteří upalují ze sprch, abych se mohla sama sprchnout a na druhou stranu nedočkavé páry, které na mě hledí jako na hmyz, že jsem si dovolila jít do sprchy.

Celé sobotní dopoledne jsem trávila hledáním supermarketu. Takže jsem prošvihla přednášku Ženy v protektorátu :(. No nejen, že mě bolely záda, ale nakonec i tlapky, protože nejbližší Albert byl v rekonstrukci, a tak jsme s Drahým dotlapkali až do něčeho zvaného "Campus", kde je hromada obchodů a Tesco! a vedle lékařská fakulta MUNI a taky autobusová zastávka, která mé tlapky zachránila. Bus nás svezl až skoro zpět ke škole.

Byla jsem na chvilku na přednášce Miyazaki Hayao & Studio Ghibli, která byla zkrácená, protože přednášející šel pak na Turnaj ve Famfrpálu. Mohlo to být horší, prý se některé přednášky ani nekonaly. Vědělo se, že ti lidé na conu byli, ale nešli přednášet. Nikde žádné vysvětlení a tak.

Chtělo se mi strašně spát, horko a únava z Tesca a bolest zad z nocování na zemi udělaly své, a tak jsem usla i během fajn přednášky od Petry Slovákové na téma Steampunkový interiér. Ale opravdu jen na chvilku!



Pak opět nastala má chvíle a Pohádky v anime a manze. Na jednu stranu jsem si říkala...když už je to v Jp linii, tak snad lidi budou vědět aspoň základy. Takže v prezentaci byla hromada odkazů na Kuroshitsuji, ale nevěděli no...Mile mě překvapilo, že se našli i takoví, co si zapisovali. A pak mě někdo zvěčnil.

V kroužku jsme se poté usadili do jedné z mých nejoblíbenějších místností (jídelny) a diskutovali nad pohádkami a zvlášť nad anime dál.

S Drahým jsem navštívila přednášku Britské seriálové klenoty (, kterou jsem nestihla na Slavconu v květnu) v kino sále tamní ZŠ. (Která škola má svůj kinosál???!!!) A tak mám minimálně dva tipy, na co teď koukat. :3 (až dokoukám Ripper Street)

Kinosál byl mou druhou nejoblíbenější místností, protože v něm bylo pohodlně a chládek, a mírně dost lituji, že jsem ho našla až nakonec.

Tedy nakonec mého "conování", pak následovalo už jen kecání a pití v Átriu. :3 A dééééééšť <3, zasedačka v jídelně a opět kecání v átriu po tom, co mě Honzaf ošplouchnul vodou ze stanu. -_-

Všichni (mi známí) říkali, že letos byl Conec méně komorní než loni, ale já nebyla. Nemůžu porovnat, ale letošek i přes mou šílenou absenci na programu jsem si taaak moc užila :3. (Tedy až na existenci Church of love.).

Na závěr....opět, kdybych byla v sobotu víc přednáškově aktivnější, tak bych chtěla vidět i... Asijská strašidla a nadpřirozené bytosti, Star Wars komiksové aktuality, Komiksový kvíz, Hobit a romantické vztahy?, 10 reálných hrdinů sci-fi.

Po puse všem přítomným jsem se v 1 ráno vydala do spacáku. Během večera se rozšířila (stále se modlím, že) fáma o BDSM drinking game v Church of Love místnosti ...a do teĎ mi nikdo neřekl, na co se to pilo :(.

V neděli ráno, jsme vstali docela brzy (až na Drahého, ten ani nešel spát a tak jsem slíbila, že mu ty nervy, že nepřišel oplatím...brzy...na Natsuconu :D, jeho výmluvou bylo, že nemohl, protože dobrovolně skočil 3x do bazénku.)
Před odchodem jsem stihla odchytit NEJLEPŠÍ COSPLAY a požádat o fotku :3
Nu a pak jsme šli očumovat hromadně brněnský obchůdek Tiger (musíme si to užít, když to u nás stále není.)



A jak zní název článku.....Conec dobrý, všechno dobré... aneb fotka z vlaku cestou domů.



O pár dní později opět do zpráv na FB:
Ahoj, :)

Tímto bych rád vám všem velmi poděkoval za účast na Conci, za vaši účast na vytvoření programu. Byli jste skvělí a úžasní. Děkuji vám za vaše přednášky pro Fantasy linii Conce.
Pokud jsem stíhal sledovat tak linie si plus mínus vedla asi nejlépe ze všech programů Conce, i když občas nás přebíjela kombinace jiných zajímavých programů.


 Zároveň bych se tímto rád omluvil všem, které se mi nepodařilo osobně přivítat a pozdravit. Jakkoli jsem toto chtěl provést a říct ahoj jednomu z vás. Byl jsem na linii sám a těžce jsem nestíhal O:). Což samo není omluvou. (Pro příště nutně musím sehnat dalšího člověka na koordinaci linie.)

Takže ještě jednou děkuji za přednášky, byli jste úžasní

a snad ahoj za rok opět na Conci nebo i dřívě na jiných conech :)


4 komentáře:

  1. To zní tak skvěle! Rozdělené spaní pro chrápající a tiché? Boží! O.o A Church of love... hmm~ :D Jen mě mrzí, že by mě z programu asi moc nezaujalo, jinak bych nad příštím ročníkem velmi vážně uvažovala :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koukalas na ten program na jejich stránkách jo?
      Viděla jsem na tvém blogu, že jsi byla na Natsuconu na Yuffie a zrovna Yuffie byla dost i na programu Conce :)
      Ještě jsem v článku nezmínila, že se třeba konala na Conci soutěž v dabování komixů nebo taky v kreslení komixů :)

      Vymazat
  2. Tyjo tak to zní skvěle! Church of love je teda úlet :D ale jinak mne to donutilo zvažovat že bych příště jela taky o.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně bys neprohloupila.. byl to fakt skvělý con <3 a v sobotu přijeli i Rebel Legion (SW kostýmová organizace) :3

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: