neděle 6. září 2015

# Swap

Jak jsem se rozhodla přestat swapovat

Už nějakou dobu jsem si říkala, že přestanu utrácet (, i když taaaaaaaak ráda obdarovávám lidi). Důvodů je rozhodně víc, ale... teď se ukázal ten hlavní. Zažila jsem 2 swapy s opravdu nemilou swapperkou. :(

Vždycky hodnotím to, co mi příjde a jsem jako dítě :D Mám radost z každé blbosti, pokud to není fakt fakt fakt mimo. Nikdy jsem nedala negativ a ani neutrál. Asi jsem měla štěstí na lidi, že nikdy nebylo nic tak katastrofální. Ale teď se zamýšlím, jestli jsem udělala dobře.

Za vše může osoba, která na swaplace.com vystupuje s nickem Lenush7. Swapovala jsem s ní 2x. Druhý swap jsme zahájily ještě než doběhl první a to byla osudová chyba.

První swap byl na téma Čokoládové radosti a pořádala ho ona. Cena byla 100 Kč, ale zvedly jsme to na 150 Kč.
Ona chtěla tmavou čokošku a mintovou. Nevadila by ji mléčná a chtěla zkusit nové chutě.
Poslala jsem tmavou Das Exquisite s pomerančem (29 Kč), tmavou mintovou Das Exquisite (29 Kč), kočičí jazýčky (19Kč), tmavou čoko tyčinky M&S (20 Kč), čoko bonbony Where's Wally? z M&S(40Kč), tmavá čokoška s růží a fialkou M&S (80 Kč).
Dostala jsem "ještě" pozitiv, protože Where's Wally byly prošlé. Hmm...v době vyzvednutí prošlé nebyly...že se k nim dostala až o 10 dnů později je jiná a mintovou čokoládku ji sežral bratr.

Já jsem chtěla tmavou čokošku, ale mám ráda i bílou s kousky jahod. Nemám ráda mléčné přeslazené a plněné. Mám ráda nové chutě. A co mi přišlo?
Aspoň mi splnila, že poslala Rittersport a Schogetten, ale ten výběr?? To jako neumí číst, že nemám ráda plněné???  Tmavou jsem nedostala, bílou taky ne...tedy jeden bonbon Lindt byl bílý. Ty přišly komplet rozteklé, takže jsem je olízla a bylo.

Druhý swap byl na téma Harry Potter, v průběhu konverzace jsem si opakovaně říkala WTF???

Swap jsem pořádala já, u ní na profilu jsem se dočetla, že je potterhead taky...tak jsem se do toho pustila. Cena swapu byla 400 Kč. A měl splňovat:
Knihu
Doplněk
Dekoraci nebo něco do domácnosti
a 2 překvapení.

Ona chtěla Hp v aj nebo Bajky Barda Beedleyho. Má ráda Brumbála, Lenku Střelenku a ... Siriuse (to poslední si už nepamatuji přesně). Neumí se rozhodnout mezi Nebelvírem a Zmijozelem. A nechtěla jako doplněk zlatonku, relikvie apod. Na další otázky ohledně oblíbené knihy, filmu apod. mi neodpověděla.

Dostala:
Karty Harry Potter (levné knihy, 40 Kč), misku s citací Brumbála (náklady 80 Kč), brož Nebelvír (110 Kč), Harry Potter kus audioknihy (knihcentrum.cz 40 Kč), Bajky Barda Beedleyho v aj (bookdepository.com, 250 Kč cca v přepočtu), brk s propiskou (NanuNana 40 Kč), vytisknutý personifikovaný dopis z Bradavic (její adresa přeložena do aj se slovní hříčkou), jízdenka na Bradavický express, vystřihovánka brýlí Lenky Střelenky (vše cca 20 Kč) + vše jsem zabalila do papírů náhodně vytisknutých stránek z 4. knihy.

Hodnocení balíčku: Neutrál, který byl zachráněn tím, že chtěla tu knihu. Prý podle ní balíček nedosahuje vůbec stanovené hodnoty.

(Nevím, za co by mi měla dát negativ, když všechno bylo HP laděné a v tématech, které chtěla.)

V průběhu komunikace mi nejdříve psala, že má doma komplikace a bude jí trvat nahrabání peněz delší dobu, tedy že si ho pošleme později...a pak najednou mi z ničeho nic napíše, že balíček přestřelila o 300 Kč, protože v info o swapu je napsané, že cena je pohyblivá (jo je, ale přece záleží na domluvě...fakt nevím, kde se tak blbá holka vylíhla)...nakonec mi napsala, že to ještě neobjednala a tedy přestřelí max. o 150 Kč.

Já jsem chtěla: Mrzimor, knihy 5-7 nebo Bajky, Siriuse,Snapea a Remuse, oblíbený film i kniha je u mě 3.
A dostala jsem:
Knihu Princ dvojí krve, karty z 4. filmu, Mrzimor naušky a náhrdelník, krabičku (z levných knih za 50 Kč) s Hermionou a Ronem) + samozřejmě dopis, jízdenku a nějaké rádoby nekvalitně vytištěné odrbané samolepky z domácí tiskárny.

Obešla jsem hodnocení tak, že jsem vyzdvihla knihu, velikost karet, hezké naušky a jízdenku využiju jako záložku. Zbytek "nějak využiju".


Hmmm...takže zpětně lituji pozitivů...a jsem zklamaná a ...asi s tím už nic neudělám krom toho, že Vás mohu před touto slečnou varovat. :)

8 komentářů:

  1. Jej, tak to je mi opravdu líto. Znám ten pocit, když se těšíš, co ti přijde, není to úplně to, co sis představovala, ale i tak na balíčku najdeš něco pozitivního, poděkuješ druhé straně a druhá strana na tebe vyleje prasečí krev, tak jsem svou působnost omezila už jen na Vánoční swapy, které mě zatím nezklamaly.
    Zrovna tyhle dvě témata by se mi taky líbila, čokoláda a Potter, to je moje. :) A tvé balíčky byly opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle tvoje zkušenost mě moc mrzí, musí říct, že ten HP balíček, který jsi poslala je naprosto kouzelný. :) Musím se jít podívat na ten brk. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi líto, že máš další negativní swapovou zkušenost, ale když se na to člověk podívá pozitivně... budeš mít víc peněz, za které si můžeš HP i čokoládové radosti kupovat sama a nikdy se nespálíš :3

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, takové brky jsme si vyráběli na základce z husího pírka a náplně do propisky. :D Jinak nechápu, co má slečna za problém, co se týče HP balíčku, tak na mě jen takhle působí, že sis s tím dala dost práce a rozhodně si nepopadla prvních pár hovadin, co ti přišly pod ruku, jako evidentně ona. Lidi... :/

    OdpovědětVymazat
  5. to je škoda, že jsi narazila na takovou slečnu :/ Právě tohle mě od swapování trochu odrazovalo.
    Tvé balíčky byly nádherné jako vždycky :3

    OdpovědětVymazat
  6. That sounds crap. It's such a shame when swapping doesn't work

    OdpovědětVymazat
  7. No jo - swapování je občas riziko... I když já s Lenush swapovala taky a bez problémů...
    Druhý swap neumím posoudit, ale u toho prvního mi přijde lepší tvůj výběr. A prošlá věc, když je to jen o pár dnů, tak bych mávla rukou. Ostatně - já teď v jednom swapu taky poslala prošlý matcha čaj - prostě jsem si neuvědomila jak dlouho ho doma mám a tu spotřebu mne nenapadlo zkontrolovat. Měla jsem víc štěstí než ty a spoluswaperka to vzala s nadhledem.

    OdpovědětVymazat
  8. Fú, ja som už tiež zažila pár divných swapov, ale zamrzí to vždy. Najmä ak si ty dáš námahu a zoženieš fakt pekné veci a druhá strana to ani neocení. Možno to robí naschvál, lebo vidí, že jej swap tvojmu nesiaha po členky, tak ten tvoj nejako zhodí, aby ste si akože boli kvit.... Ja teda nie som moc na Pottera, ale tebou poslaný balíček ma normálne zaujal :-) Každopádne swapovať neprestaň, aby si si neniesla so sebou nemilé spomienky na swapy. Radšej si ich čím skôr naprav vydareným swapom ;-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: