úterý 8. září 2015

# Festy a cony

Natsucon 2015

Vždycky když jedu do Prahy na con, musím toho využít i jinak...Z toho důvodu jsme s Schaumou jeli na Natsucon z Ostravy již v cca 6:44. Spolu s námi jeli i další, kteří buď staffovali či si půjčovali peníze, protože zapomněli peněženku (viz. pan Pala).

Cestu Regiojetem někteří trávili spinkáním

a my jsme koukali na anime God Eater, ve kterém mě většinu doby (viděli jsme 5 dílů, je to ongoing) štvalo jméno hlavní postavy (kluka) Lenka. O.o !!! A to jste ještě neviděli ty reakce a záškuby, které měl Schauma pokaždé, když se tam objevila nějaká prsatice :D Dokonce to 2x přetáčel, aby mi to znovu ukázal :D
Po dojezdu byl v plánu oběd v Kantýně (menu s polívkou za 93 Kč u Václaváku, no neberte to!!!) a také výstava Káji Saudka 18+.


Součástí vstupenky  byl i drink zdarma na terase Tančícího domu, odkud je vážně skvělý výhled(, který Schauma neocenil, protože se bojí výšek...to bylo přemlouvání, abych ho dostala k zábradlí.)

Po cestě zpět na nádraží jsem ještě objevila moc pěkné "zákoutí" u Karlova náměstí :3


No a konečně tedy Natsucon! :D Letos můj druhý.
Přišli jsme o hodinu dřív a fronty byly 2. My jsme stáli v té kratší a Ely s Astrakem, Inženýrem a spol. jsem objevila v té delší. Díkybohu jsem byla vpuštěna dříve než ostatní, protože jsem pak čumákovala u stánku další dny.

Nejdříve nevěděli, čím mě označit a poté jsem fasla pěkný červený náramek :3 Překvápko, že všichni ho neměli. Do teď nechápu to rozdělování. A měla jsem ho, protože stánek nebo protože jsem přednášela???

Nicméně Natsuconu jsem za sebe věnovala do tomboly(, ke které měli přístup jen ti, co plnili achievementy) handmade tašku a byla bych moc ráda, kdybych se zpětně dozvěděla, jaká osůbka ji dostala :3

Pátek byl pro mě vlastně o ničem. Proseděla jsem ho u stánku, kolem procházeli lidi...potkala jsem strašnou spoustu známých :3
Všichni jsme Veve osahali Teroka, který byl čerstvě oholen...Lusi se svěřila, že Jarník je oholen také, ale nikdo si nešáh :D. Ely s Astrakem zabrousili za mnou opakovaně ...nevím jak, ale minula se s Clover o pár vteřin.  Snoubenec od Porcelain Doll byl smutný, že se Pet nedívala, když mi zvedal sukně :D
Byla jsem takový záchytný bod ...jako většinou... a moc jsem si to užila.

Taky jsem toho dost vyslechla...na téma náramky a na téma PROGRAM. Někdo ho dostal zadarmo, někdo za 20 Kč??? O.o Taky si hodně lidí stěžovalo na nějaké předobjednané vstupenky?...prý slibovali, že budou menší fronty a přitom čekali déle.
Hodně lidí také bylo zmateno nad řešením záchodů...na jednom patře pouze dámské na druhém?? kdo ví, já to pořád nevím :D.

Vím, že jsem nejednou někoho fakt hodně seřvala (muže), že leze z dámských záchodů. Ale zase já se večer za doprovodu Inženýra převlíkala v mezivstupu na pánských. 
Až večer jsem vlastně byla seznámená s areálem a Edo....to jsem objevila až v sobotu večer (ehm k ránu :D).

Ani jsem nestihla přednášku o jp úchylárnách a šla spát. Tedy spát... Cathy ještě chvíli datlovala přednášku. A nebyla jediná...Alexej chodil celý den, že ji musí dopsat. (Ještě, že jsem letos ten problém neměla...jo ...já měla zase jiné -_-)


Sobota 
Hmm...nejdříve se zmíním o noci, která by byla vcelku poklidná, kdyby NĚKDO (všichni z oné místnosti víme KDO) celou noc neprochrápal, o tom, že daná osoba svým minimalistickým oděvem na maximálistickém těle pohoršovala okolí se nebudeme bavit. A pak ten  NĚČÍ budík v 6 ráno! -_-
K oficiálnímu probuzení došlo kolem 8, kdy spokojená Cathy docupkala s noťáskem a s napsanou přednáškou.

V 9 ráno jsem přednášela v Naře, kde byl fakt fakt hic už v tu dobu (všichni mě varovali) a vůbec to bylo takové celé krizové -_-. V prezentaci nejela videa, takže dohledávání ve složce přede všema...hlavně hrozně blbě se to hledá a vůbec pouští, když nemáte monitor a do oken vám pere slunce. Což si užili i návštěvníci, protože prvních několik slejdů nešlo díky slunci vidět a pak přišel staffák, který to vyřešil, ale nevyřešil ozvučení, které jsem chtěla vyřešit taky...

(Nara ...místnost převážně pro yuri a yaoi. Ten plakát...omg maj ájz -_-...Na yaoi přednáškách jste mohli v mužském osazenstvu najít ty největší zoufalce, kteří potřebují sbali naivní yaoistky, protože na jiné holky nemají.)

Rozhodně bych byla pro, aby aspoň na první přednášce byl v každé linii někdo schopný, kdo vysvětlí ostatním CO A JAK...přednášející si to pak už mezi sebou řeknou (aneb jak jsem večer přednášela v Meidži).

Bylo tam prostě hodně kixů (mých), ale pořád si říkám, že lidi vypadali, že se baví...i když většinu času vypadali dost znechuceně a někteří si zakrývali oči (co čekat od bizarních jp filmů)... Cathy se zpětně vyjádřila jako, že asi nesnese tolik, co myslela :D.
V závěru mě dost pobavila slečna, která chtěla razítka na achievement, že to "byla přednáška s počtem lidí do 20"...akorát účastníků bylo cca 46. Uvažuju, jestli ten achievement vůbec nějaká přednáška splnila?

Na řadu se po přednášce dostalo čekání na Japonskou cukrárnu, u které jsme s Ely oxidovaly... (více si můžete přečíst na jejím blogu).

Několik dalších hodin jsem opět trávila na stánku, tentokrát s Mitsu, která se tam rozprostřela...blbly jsem...fotily se :D
(Fotka s Mitsuki)

(Fotka s Mitsu, když jsem se zasekla o lodní headdress :D)

A pak jsem i na chvíli usla na cizích spodničkách (taky mi mezitím na vlasy připli kolíčky na prádlo a zfotodokumentovali to :D tsts) 
Spát se mi chtělo nehorázně a když jsem šla na přednášku od Greka: Úsvit nekromantů, tak si ze mě Alexej s Inženýrem dělali srandu, jaká to bude ostuda, když usnu...a víte, kdo nakonec usnul....? Oba dva rejpalové :D
Pod názvem přednášky jsem si tedy představovala něco jiného :D (což už jsem se Grekovi svěřila), protože anotaci jsem nečetla (a ani si nejsem jistá, jestli by mi to pomohlo). Ostatní dle vyjádření anotace taky moc nečetli a šli na přednášku, protože GREK!
Grek dával otázky a rozdával Oreo. Jedny Oreo dostal i kamarád Ibrahim, který tak trochu cheatoval. :D Přednášku o Sunrise měl Grek už na Manifestu (hmm dva? roky zpátky) a Ibrahim věděl, že když se o tom kecá, tak se na Bunny&Tiger prostě musí zeptat :D.

Pozn. Během přednášky jsem vynalezla polohu, ve které není v Naře hic. Sesunete se co nejvíce do sedadla, opřete se krkem a vyhrnete, co se dá...Rozhodně bych se nenakláněla dopředu a neopírala o lokty jak tak činí (neznámá) slečna výše na fotce...v oné poloze bylo vedro jak cyp (jak se tady u nás říká).

Pozn.č.2: Moc se mi líbí, jak Grek předvádí "romance"! A jediné slovo, které jsem si za celou přednášku zapsala do deníčku bylo "ujetina". (Moc pěkný název.)

(nalezeno v Naře)

Pozn. č. 3: Nevím, jestli prezentace ještě pokračovala po 2. upozornění, že by Grek měl končit...ale pokud pokračovala...tak bych to ještě doklikala dokonce i bez komentáře. Prostě...vůbec jsem se nechtěla odlepit ze židle, když jsem si nebyla jistá, jestli je to ten PRAVÝ KONEC. (To je kompliment...ten největší!)

Po přednášce jsem si šla hledět svýho (starat se o svou další přednášku) a konečně jsem nahlédla do toho prokletého programu a hle! Zjistila jsem, že mám 2x tu samou anotaci a v Condroidu taky. Ti lidi fakt asi anotace nečtou...kdo by jinak na tu přednášku šel???

Díky fakt skvělým lidem jsem se dostala na internet a stáhla správnou anotaci, kterou jsem Natsuconu posílala, abych ji tedy mohla návštěvníkům říct. (Moc děkuji znovu <3, protože dostat se na zaheslovanou FREEwifi fakt nešlo...ehm Natsucone, ta wifi by mohla příště být :)).

Než jsem šla tedy přednášet, ještě jsem si skákla do blízkého Albertu a vůbec udělala procházku po okolí. Pro příště si zapamatuji, že nehledě na ospalost, nebudu pít energeťák....nebudu!!!
K (mé) přednášce Bizarní jp produkty ehm...fakt jsem nečekala, že tam bude tolik lidí. Fakt mě nikdo zvenku nerušil, jak si ostatní stěžovali. A tak nějak si říkám, jestli jsem něco v úvodu nepřepískla :D Protože jsem je seznámila s tím, že anotace je v programu 2x, přečetla tu opravdovou a naprosto suverénně oznámila, že "vím, co asi tak od téhle přednášky a ode mě čekají, ale ráda bych řekla i jim, co čekám já....a to žhavou a velkou DISKUSI"...fakt nevím, jestli se to sluší a patří takhle narovinu říkat :D.
Nicméně lidi byli vážně úžasní!!! a fakt diskutovali, polemizovali, hlasovali (o tom, kdo má chlupatý zadek a tak :D) prostě se účastnili a bez nich by to nebylo tak skvělé a já si to tak fakt moc neužila! Díky díky díky <3

Po přednášce jsme ještě s jednou slečnou (, která chodí s Japoncem) diskutovaly na téma "krása nosních dírek v Japonsku a jejich sex-appeal". 

Mírně opožděně jsem se dostala na Blok experimentálních přednášek. Nestihla jsem Akiko, kterou jsem potkala na schodech a vyjádřila se, že "to bylo děsné." Přišla jsem na Lusi, ale bylo plno, tak jsem se usadila na židli u otevřených dveří a pozorovala tu jejich rozcvičku. Bavila jsem se. :D (Škoda, že nikdo nechtěl přídavek :( ). Poté si na vedlejší židli přisedla ke mně opět slečna Japonce a vyignorovaly jsme zbytek bloku :D. Ehm, tedy nevyignorovaly jsme Cathyin počin ohledně SAO vs. realita, který obsahoval prezentaci o 2 slejdech.

Po bloku jsme v pár lidech a Eldou zavedli téma na její prsa, vyprazdňování a statistiky o mužích a jejich pupcích. Poté jsem s Mitsu objevila Edo a trubky a poté si zopákla v "átriu" svou přednášku o jp produktech.

Johanka (, která se dostavila v průběhu dopoledne a až do noci jsem ji neviděla) pak točila svýma svítícíma koulema a já s ostatními kecala "nejen" o Star Wars. Poučení z večera, neptejte se ani s nadsázkou na něco, na co nejste připravení. (Se mi to vymstilo :(().

Ze soboty na neděli jsem nespala (poprvé v životě na nějakém conu) a v neděli jsme jela brzy ráno domů, protože jsem musela do práce, která nakonec odpadla a tak jsem byla horizontálně mrtvá na posteli až do pondělního dopoledne :D.


-------------------------------------------------------------
Z letošního Natsuconu jsem nějak necítila tu pravou atmosféru a nebylo to tím, že jsem skoro den koukala na studenou modrou zeď. Nu ale bavila jsem se nakonec. Hodně lidí si pochvalovalo workshopy. Na programu šlo vidět "co je teď cool a co přitahuje mlaďochy" = cosplay a herní přednášky. A lidi byli skvělí. <3

(BJDoll havránek Edgar :3)

Většinu soboty mě dost stresovalo, že mi lidi chodili říkat "týýýjo, tys měla na přednášce Greka...a říkal ti něcooo?" a tak jsem si říkala, co by asi měl říkat? No všichni se tvářili tak důležitě, že jsem z toho měla málem v bloomerskách (které jsem neměla na sobě) a to jsem normálně v takových věcech kliďas.)


Zpětně bych se ještě vyjádřila k AMV, které získalo Cenu diváků v AMV soutěži tento rok. Moc se mi líbí! :3



Nu a na závěr info o....nastávajícím půl roku conů.
Přihlásila jsem se na 2. VŠ a stále čekám na vyjádření o přijetí/nepřijetí. Pokud mne příjmou, tak rozvrh hodin (je to dálkové studium) přesně sedí na dobu konání Akiconu a Koprconu. Takže si mě asi letos Aki "team" ohledně programu nepodá, protože tam nebudu...a pak vynechám i Koprcon...jsem z toho fakt V HÁJI už něco přes týden :-/

Můžeme se maximálně vidět na Ostravském MAniFestu 2015, který se letos koná NAPOSLEDY v původním znění a na původním místě. (Z CHlastconu se pomalu stává regulérní con.) Hodně lidí tam kvůli tomu jede...ale zase jsou i lidi, kteří ne...třeba pan As(t)rak (aneb jak mu loni do programu zapomněli napsat T :D) a možnáááá i Grek (to je info z doslechu od Astraka). Tak jsem zvědavá, kde naženou přednášející a vůbec jak to dopadne.
Říkala jsem si, že to jde jako con do háje...a že to možná bude tou Ostravou (viz. jak vypadal letos Ostrakon)...ale pak mi několik lidí řeklo, že to spíš bude tou ostravskou otaku omladinou a....mají nejspíš pravdu.

5 komentářů:

  1. Já si na toho Jarníka chtěla šáhnout, Lusi i říkala, že můžu, ale Jarník se tvářil tak, že by mi to strach nedovolil :D

    Na poslední Manifest jsem zvědavá. Ale asi tam nebudu zůstávat přes noc, bez spaní už to nezvládám.

    Veve

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě...taky jsem se bála toho pohledu :D. Třeba bude na MAFku příjemnější, pokud zase nebudou čekat 4 hodiny na jídlo. :D
      A taky pojedu domů, akorát ještě nevím v kolik :)

      Vymazat
  2. Mě a Ely není souzeno se potkat. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super report! Dost mě mrzí, že jsem letos na Natsucon nemohla, až poletím příští rok do Indie, budu si to muset naplánovat o něco lépe. Od většiny lidí jsem na tuhle akci slyšela spíš chválu.
    A teda velká škoda Akiconu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky (i když já si jeho supr vlastnostmi nejsem zas tak jistá :D). Fajn je, že u některých conů prostě víš "předem" kdy asi tak budou...Horší je, že to často není ustálené třeba na "první týden v měsíci ..." nebo tak...

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: