čtvrtek 21. července 2016

# Swap

Swapy březen - červenec

A je tu zhodnocení dalších swapů. Tyto byly od druhé poloviny března do dnešního data tj. 21.7.2016.
Ohledně swapování a vůbec posílání poštou. Všimli jste si, že od 1. července 2016 se zvýšily ceny u České pošty? O 10 Kč základní sazba u doporučených psaní/balíků. Takže teď pošlete doporučený DOPIS skoro za 40 Kč. Kdyby...kdyby alespoň trochu ty ceny něčemu odpovídaly! Bože, doufám, že přijde brzo nějaká konkurence. I do tak malých vesnic jako je ta moje. Zásilkovna by taky mohla udělat posílání od nepodnikatelů lehčí. A jestli mi někdo bude oponovat službami dovozu typ InTime, DPD a spol. tak to taky není med. Hlavně když Vám přijde smska v kolik přijedou a buď přijedou o 3 hodiny dříve nebo o 3 později. Supr -_-

Tak jdem na to. A jo! Je to pohled z jedné strany, ale z druhé si to můžete přečíst na swaplace.

1) dvojswap Roztomilosti a Odzkoušeno - obojí po 100 Kč
- co jsem DALA u Roztomilostí:
 



(fialkové košíčky se srdíčky na cupcakes, paštička pro spokojené koťátko, makronkové ponožky, mimoňský bublifuk, 2 záložky - 1 z kolekce Bookdepository)
 
- co jsem DOSTALA u Roztomilostí:
 

(razítko Koťátko, mini deník, knoflíčky, Mumínek washi a Malý princ sponka)
 
 
- co jsem DALA u Odzkoušeno:
 

(oblíbené sušenky Digestive, rovněž oblíbená čajová kombinace u čaje v sáčku - Ananas + hruška Loyd, úžasně vonící mýdlo od Alverde, mega bombu od Kneipp a vzorek mého uni krému)
 
- co jsem DOSTALA u Odzkoušeno:
 

(karamelové bonbony Werther's, korejskou masku Black Head, mini máslové sušenky Walkers, tajný recept, 3 mňamky pro kočku ..... čajíky a olejík od Kneipp nemám počítat, byl to BONUS)

 
 
2) Pohádkový swap - 300 Kč
 
- u tohohle swapu jsem měla pocit, že jsme si nejspíš nesedly. Nikinka chtěla hodně jídla, protože má auto a ráda v něm jí. A já nechtěla věci s motivem, ale spíš ty, které by byly promyšlené a něco připomínaly.
 
- co jsem DALA:
 
 


 
(moderní pohádka - komiks Alibaba a 40 loupežníků, Jeníček a Mařenka - perníčky, Sezame, otevři se - sezamky, Tajemný svícen - svícínek se svíčkou, Hvězdný prach/Malý princ - sprchový gel s hvězdičkama, Šípková Růženka - záložka, 3 oříšky pro Popelku - arašídy v čokoládě, Malá mořská víla - perly do vany Kneipp, Sněhurka - 3 musli jablečné tyčinky, Sněhová královna a O perlové panně - 2x náušničky, Budulínek - hrášek na naklíčení)
 
- co jsem DOSTALA:
 

(Malý princ - kniha, Křemílek a Vochomůrka a Maková panenka - 2 přesnídávky, Krteček - pitíčko a polomáčené sušenky, Myška Minnie - kapsička, a poté 3 medvědí silikonové formičky, hadí náušničky (ty se mi líbí nejvíc!), kokosové srdíčka a mini šperkovnička)
 
--> nutno podotknout, že knihu jsem již měla a Nikinka říkala, že mi ji vymění za něco jiného. Poslala jsem a už nic nedorazilo. Takže mám celý swap bez knihy. :)
 
3) Seznam přání - cena 300 Kč - Je to prosté, pošleme si seznam MUST HAVE věcí seřazených od chci nejvíc po chci, ale nepotřebuju to, a ten druhý nám "splní přání".
 
- co jsem DALA:
 
 

(kniha Manželka, která utekla, Batiste třešničkový suchý šampon, mini sirup Monin s čoko cookkie, semínka na pečení chleba, na zakousnutí Kubíka, silikonové razítko, spoustu nálepek od Amélky - rozhodně na ni KOUKNĚTE!)
 
- co jsem DOSTALA:
 

(kniha Kabinet, tuhý šampon, Tapioka mini perly, placku, vysněnou rtěnku, nálepky a washi Mumínky a několik pohledů)
 
--> tenhle swap je se stejnou slečnou jako u Roztomilostí a Odzkoušeno...no a sami vidíte, že s ní to je prostě vymazlené
 
4) Rychlý kosmetický  - 100 Kč
 
- co jsem DALA:
 

 

(kniha Probuzení + navíc s projektem knihoběžník, sprchový gel jarní kuřecí limitka, broskvová sůl do vany, 3 mini lesky na rty Essence, pěna do vany Lush)
 
 
- co jsem DOSTALA - je pravda, že mě překvapilo, že jsem v balíčku našla i věci nevanové
 

 
(krycí krém Camouflage od Catrice, úžasný handmade krém na ruce, sůl do koupele, sprcháč Balea, Balea perly do vany, bombu a špalík do vany, 2 vzorečky travel Head&Shouders, 2 kavy, 3 čaje)
 
 
5) Ve filmovém duchu  aneb jak jsem poznala stejného geek fanouška jako jsem já - Spyro, cena swapu = 300 Kč.
 
 
- co jsem DALA:
 
 

 

(tašku s citátem herečky z jejího oblíbeného muzikálu, placku Pýcha a předsudek, brož Harry Potter, pecky Captain Marvel, náušky Alenka v Říši Divů, náhrdelník s lightsaberem, měnící brož Star Wars, čoko lízátka z Marks&Spencer Star Wars ...a bonusově pixelové náušničky)

 
- co jsem DOSTALA - ehm naprosto úžasné dopisy od jednotlivých hlavních hrdinů a vždy k nim připojen dárek.
 

(v Tardis krabici nalezeno = Harry Potter - fazolky 1000x jinak a sovu s lízátkem, londýnské taft stuhy od sester Bennetových, knoflíky, placku a vstupenku do společnosti Tonyho Starka, Tim Burton přívěšek, Rattatouille vařečku a recept, Chewy Spree a zavřihubku od Willyho Wonky)
 
 
6) 5 věcí za stovku
 
- co jsem DALA:
 


 

(ubrousky, BIO kakaové boby, jarní decorate páska, velké Tapioka perly, pohled, který jsem dostala z dánského postcrossingu)
 
 
- co jsem DOSTALA:
 

(pečený čaj, okrurkový balzám na rty, sešítek s lištičkama, koření Italia, zdravé chipsy)
 
 
7) Věci na DIY  - aneb jak jsem si uvědomila cenu pošty na Slovensko ...grrr! - cena věcí ve swapu - 300 Kč.
- podmínky byly:
*věci na techniku, kterou chceme zkusit
*návody na techniky
*PŘEKVAPENÍ
 
- co jsem DALA:
 
 

(designové scrapbook papíry, papíry na pergamano, pergamano děrování, přání, které jsem dostala v jiném swapu a čekala pro koho bude nejlepší, scrapbook razítka, návody na podzimní dekorace a mozaikové šperky)
 
- co jsem DOSTALA:
 

(washi pásku a papírové výstřižky, ATC kartičku, lůžka na pryskyřici, razítka, lištičkové nálepky, návody a vlnu na needle felting :3)
 
 
8) Mix pro Johanku - která se k němu přihlásila stylem "hejhoooooooou!" :D, cena 200 Kč, dopadlo to na něco "co dům dal" ale mělo to podmínky:
 
*kosmetika
*doplněk
*mňamka
*bonus
 
 
- co jsem DALA:
 

 
(kabelku, kterou jsem nabízela minule...v DM jsem objevila ty samé věci, které mi dala Mišinka a jelikož se osvědčily, koupila jsem je i Johance, také různé knoflíčky, které jsem už nestihla využít z jiných swapů/dárků apod., připravu na zimu - kjůt zahřívací lahvičku, velké Tapioka perly...a ještě tam byl pohled :))
 
 
- co jsem DOSTALA:
 

(3 barevné silonky, 1 handmade collárek, 2 handmade mašličky, mini šumák od Yves Rocher do vany, korejskou masku Black Head, čokolízátko Marks8Spencer Star Wars, šálka)
 
 
9) Recept  - poslat suroviny a recept k nim. Nakonec to vyšlo, že jsme si vyměnily hlavní chod i dezert. Cena 200 Kč.
 
 
- co jsem DALA:
 

 
(Cizrnové placičky - slunečnice loupaná, sezam přírodní, ovesné vločky s klíčky, cizrna, dip - dýňový kečup, Anko pasta - fazole Adzuki)
 
- co jsem DOSTALA:
 

(Cizrnová omáčka - basmati rýže, cizrna, sůl, paprika koření, vegan smetana na vaření, Sušenky - předpřipravená směs)
 
10) Rychlé mňamky - 100 kč a opět s Johankou
 
- co jsem DALA:
 
 
(pitíčko Ovocňák - jablko a řepa, vzorek čajíku, buchta do hrnku, musli srdíčka, Chia kaše s brusinkama, Pop2go, ProFit tyčinka, vzorek Ovomaltine, mini borůvková marmeláda)
 
- co jsem DOSTALA:
 

(2 ovesné kaše, 2 Chia kaše - brusinky a borůvky, rýžová kaše od Mixitu, Mimoň sušenky, Studentskou směs, 2x čokoládu, pošahaný bonus :D)
 
11) dvojswap Swap papírnictví (s podtématem les a příroda) a Mixík pro Vajdélku  - obojí po 100 Kč
 
- v Papírenském swapu jsem DALA:
 
 

 
(jarní decorate páska, tužka se sovičkou, medvědí propiska, sešit v pevných deskách s motivem dřeva, designové ubrousky na ubrouskovou techniku)
 
- co jsem DOSTALA:
 

(textilní páska, zelená krajková decorate páska, podůška na razítka, 2 razidla - ptáček a list)
 
- co jsem DALA v mixíku:


 
(chia kaše borůvky, přírodní mýdlo, brokolicovo hrášková tyčinka, sazenice...ještě chybí mandlový krém na ruce, který asi zapomněla vyfotit)
 
 
- co jsem DOSTALA v mixíku:


















(handmade fake roztahovák Octopus, handmade úžasně vonící mýdlo a handmade čokojahodový balzám na rty, náušničky)
 
A jelikož ty handmade věci od Vajdélky jsou naprosto úžasná eko bio kosmetika, tak tady máte její Flér.
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
Aktuálně mám rozdělané 3 swapy, 2 mi ještě Spyro neohodnotila zpět a u 1 se přestala slečna ozývat...zase -_-. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne. Zveřejním je, až když se celkově dokončí. Třeba příště.
 
Prázdniny jsou měsíc cestování, takže nejspíš už moc swapů dělat nebudu, do toho pak faktor pošta a to, že mi umírá notebook. Nejsou peníze a moje seznamy se začínají přestavovat na seznamy konkrétních věcí. Ale to by bylo přece divné. Takže to možná skončí jako spousta swapů na téma Seznam přání :D.

3 komentáře:

  1. Malého princa mám tiež ♥ Veľmi pekné balíčky. Aj poslané, aj dostané ♡ ◠‿◠

    ♡ * 3 delicious recipes * ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, to je swapů :-) Já konečně taky dva uskutečnila. Pokud máš chut, mrkni. O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ten den jsem na tebe koukala :) Konk. na swap s Danfinkou :) ale nakonec to dopadlo tak, že do půlnoci jsem ti prolustrovala blog celý :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: