středa 15. června 2016

# Swap

Vítejte na Swaplace!

Článek zní podobně jako komiks Vítejte v Lovecraftu a věřte...bude to obdobně krvavé.
Někdy prostě musí vyplout na povrch, že jsem vlastně zlá. Zlá a upřímná.
Celý článek se bude věnovat aktuálnímu (posledních 5 měsíců) stavu na tolik populární stránce pro výměnu swapů Swaplace.com :)

1) LIDI NEČTOU - Četli vůbec registraci? Viděli úvodní video "jak na to"? Víte, že máte vyplnit SVŮJ PROFIL? (Tak proč to nevyplňujete?)

2) LIDI NEČTOU podruhé .... Proč zakládáte hromadu stejných swapů? ...Koukám tak a vidím swap "Swap s věci pro děti" a kousek nad tím "Swap pro dítě"...popisek úplně stejný.. Proč se jako nepřihlásí jedna k druhé? To jako čeká, že se všichni za ní vrhnou a ONA odpovídat nikomu nemusí, protože má TAK originální téma?

3) SPOUSTA DĚTÍ - ok, fakt mi nevadí věk, pokud je ten mentální nějak na úrovni. Joooo je to teď coool. Všechny děti chtěj být jůtubeři (to jsem tak objevila swap, kdy holčička chtěla YT swap a podmínkou bylo, že ta druhá bude mít min. 100 000 odběratelů a víte, kolik jich měla zakladatelka?...4 - Fascinuje mě ten hřebínek dnešních dětí).

4) SPOUSTA NEGRAMOTNÝCH DĚTÍ - Fakt se chcete prezentovat online tak, že neumíte napsat správně ani takový základ jako je I/Y? Jasněěěě sveďte to na poruchy učení, ale internet a většina programů má autokorekt. 

5) LIDI, kteří si NEZVYKLI NA ZMĚNY - Poslední dobou je na swaplace malá komplikace. V případě, že si někoho vyberu na swap, ukáže se ta změna i ostatním žadatelům. Viz.
Pokud tam není Vaše PŘEZDÍVKA a Vy nemáte právo tam něco okomentovat nebo vůbec kliknout na ODESLAT, tak ten SWAP s Váma nikdo nedělá.

Tak mi, prosím, přestaňte psát komentáře nebo zprávy na Instagramu! Přestaňte mě stalkovat a naučte se používat logiku a číst! Protože v "jak to funguje" je to video s návodem!

6) PODVODNÉ SWAPY
Asi NIKDY nepochopím, proč nějaké kravičky zakládají podvodné swapy. Navíc viditelně (ach zase ta logika a hloupost), že všichni vidí ten podvod. Dávají pak samy sobě hodnocení, které kvůli viditelnosti podvodu stejně nepomůže v získání jiných lidí na swap. 

7) NEJVĚTŠÍ CHYBU a ODPOVĚDNOST nesou NICNEDĚLAJÍCÍ ADMINI
Proto je tam tolik dětí! Proto nemá nikdo vyplněný profil! Proto je tam spousta podvodných swapů, aby si holčičky nabraly hodnocení "samy se sebou". 
Můžete jím psát a NIC se nezmění. 2x se zobrazují hodnocení, další lidi vidí průběh swapů..Spousta hloupostí!

Doufám, že si to aspoň část těch Ynteligentních holčiček přečte! Grrrrrrr.......

5 komentářů:

  1. Pořád přemýšlím nad tím, že bych si zase ráda po dlouhé době s někým vyměnila balíček, ale dost mě zrazují právě příspěvky o různých podvodech.
    Ale s blížícím se létem se asi odhodlám, ale spíš si ho domluvím přes nějakou facebookovou stránku než přes Swaplace, které mi kolikrát ani nefunguje. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říci, že s tebou docela souhlasím. Hlavně admini fakt fungují na baterky, byť jsem se v poslední době několikrát odezvy dočkala. Ale když jsem admin, tak reaguji na dění na stránkách a ne až na to, že napíše někdo z uživatelů. Hlavně ty nevyplněné profily považuji na nešvar, který by šlo bez problémů řešit, kdyby se chtělo...
    A jetě bych k tomu nečtení doplnila - nečtou potřetí... Jinak bych nedostala přeslazenou mléčnou čokoládu s náplní, bylinkové čaje nebo zelené kafe, když mám na blogu i v profilu, že sladké, kafe a bylinky neee.
    Ale na druhou stranu už jsem přes Swaplace udělala spoustu prima swapů (ostatně třeba i s tebou :-D)
    Stáňa (werka13.blog.cz )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tedy nikdo neozval. Žádná reakce na ohlášené falešné swapy, žádné smazání mých 3 nedokončených, u kterých si to ty holky rozmyslely + jedna neposlala. A ten spammer, který tam teď řádí..nemám slov.

      Vymazat
    2. Spamera DHL jsem "napráskala" včera, dneska večer už byl pryč. Ale tohle je přesně věc, kterou by fungující admin měl zrušit bez upozornění, prptože je to do očí bijící.
      A s těmi školními dětmi máš pravdu, než tam člověk najde normální swap, tak aby se prokousal "tunou" nesmyslný swapů autorek kolem 12 let s nevyplněnými profily :-(, zato s hodnotou třeba i 500 nebo 700 Kč (to jako fakt má 11letá holka k dispozicisedm stovek, co může jen tak utratit? Asi jsem stará škola...)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: