sobota 16. ledna 2016

# Loužička slov # Swap

Swaplace kritika

Tak pro začátek, ano....už zase swapuju. Nechala jsem se ukecat párem milých lidí z Prahy (jmenovitě pak Ketmarou). Ukecat teda možná ne, ale spíš jsem byla postupně zpracována, a taky k tomu přispěly tyhle Vánoce, ale o tom až v jiném článku.

Swapuju stále přes Swaplace, i když jsem se také přidala do skupiny Swap na facebooku. Na swaplace se v posledních měsících (cca 4-5) vyskytlo spousta nováčků ve věku kolem 11 let. Že by ta naše stará odrůda jásala se říct nedá. Ale ok - nová generace - děti, hrajte si. Hrajte si, ale nepodvádějte. Nezakládejte si 2x stejný profil, neudělejte totálně profláklý fake swap a nehodnoťte sami sebe. Nebuďte tupí. Plsss.


Nejhorší na tom je, že to admini ani neřeší. Teď jsem to opětovně nahlásila a sice se někdo konečně ozval, ale pořád nedošlo k zabanování.
Admini vůbec neřeší nic...třeba to, že se komentáře swapů zobrazují 2x (jak můžete vidět na screenu).
Taky neřeší fakt, že se některé žádosti na swapy nezobrazují. A pak chodí maily "někdo má zájem o tvůj swap" a na stránce nic.
Dokonce nechodí už ani upozornění typu "byl jsi vybrán pro swap" a když si někdo vybere někoho jiného, kam jste poslali žádost, tak vás to z té stránky nevyhodí, ale můžete sledovat ty dva lidi.
Lidi si stěžovali na facebooku, psali ...a žádné odpovědi. Supr chování. :)

Takhle nějak to teď vypadá na swaplace. Spousta nováčků s žádným hodnocením. Spousta stejných swapů. Proč proboha zakládáte nový? Kosmetika, kosmetika, kosmetika...kurník, do háje, to se neumíte přihlásit pod ten vytvořený?

Nová generace "dospělých dětí" si žádá nové činy. Určitě jste zaznamenali, že padlo populární Brávíčko. Bylo to z důvodu, že nová generace si nepotřebuje kupovat časáky, stačí na sebe čumět na youtube. Na youtube navíc může být populární každý (čím větší dement, tím evidentně líp). Takže se i na swaplace objevily "youtuberky".
Přímo mě dojímají swapy typu: "Chci jen youtuberku, která má víc než 100 000 odběratelů, taky jsem youtuberka.." pak kouknete na ten odkaz a ona má sotva 8 lidí a 2 rádoby cool videa.
Nevím, kde ty hřebínky rostou, ale rozhodně by měly dětem brzo spadnout. Chceme všechno, hned, pro sebe. (asi se mi začíná dělat špatně...)

No a nakonec taková "blbost". U swapů se asi musí počítat s tím, že vám sem tam přijde pořádný shit. Já nedělám swapy za víc jak 500 Kč, takže jsem nikdy nezažila žádné zklamání "za moc peněz, málo muziky". Zažila jsem jen zklamání ohledně hodnocení jedné slečny, viz. článek. A pak taky "čerstvě" jedno, kdy nepřišlo vůbec nic.

Swap se jmenoval Letní party a měly to být různé blbůstky na letní piknik. V té době jsem měla mít narozky a tak jsem se těšíla, co dostanu a ono nic....

A takhle ten swap vidím pořád. Nejhorší, že to je taková "blbost" A přitom má slečna/paní na swaplace spoustu dobrých hodnocení, z toho ukázka:

Řešila jsem to se swaplace, kteří ji prý kontaktovali a napsali mi, že ji mám taky kontaktovat, kde se dá. Takže mail a pak facebook.
Ale od tý doby se nic nezměnilo. Swaplace se s tím nijak nevypořádal a já ten nedokončený nešťastný swap stále vidím.
Nově jsem dostala kontakt, že slečna/paní vede na facebooku blog Kosher Style. Má dost lajků, evidentně je to židovská "celebrita". Tak jsem ji tam cca 2 dny zpět napsala a hle! je to smazané bez odpovědi. Tohle evidentně už nemá cenu.

Nakonec mi bylo ještě připomenuto, že bych mohla napsat o velmi zajímavé slečně, se kterou jsem také swapovala.
Při otázce na "přesné rozměry" napsala "snad jsem jasně napsala, že mám L". Ehm...
A pak přišel swap a na všem v balíčku byly cenovky. To fakt lidi nedělejte. Já nepotřebuju vědět, že jste se v Primarku přetrhli a koupili mi svícínek za 2 eura, který ani nevyužiju, protože nekámoším s čajovýma svíčkama.

3 komentáře:

  1. A to jsem si nedávno říkala, že bych do toho možná šla. Ale raději ne. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ad cenovky... Občas se nazadaří - já u posledního swapu zjistila, že jsem na jedné věci nechala cenovku, až z fotky, kterou jsem dávala k článku na blog. A že tam tedy svítí .... No příště si budu dávat pozor...
    Ale jinak souhlas s tím, že admnistrování Swaplace v poslední době za moc nestojí (ikdyž teď jeden nebo dva fake swapy, na které jsem upozorňvoala, smazali).
    S tím nepovedeným swapem mne to docela překvapuje - já s tou slečnou swapovala naprosto v pohodě (ostatně má tam ode mne hodncoení). Chápu, že to otráví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem koukala, od koho má slečna hodnocení a o to víc mě to zklamalo. :(
      Taky jsem ráda, že se konečně něco na swaplace pohlo.
      Nově mě "nervuje", že se může člověk překliknout (zvlášť na něčem chytrém, ale klidně i na PC) a při udělování hodnocení ťuknout na "odesláno" ... adresa pak automaticky zmizí a to je pak trapas :D.

      Vymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: