úterý 7. července 2015

# Swap

Pár swapů

... o kterých jsem nepsala a už ani zvlášť nenapíšu. Prostě ... tady jsou fotky a malé komentáře.

1) Nadbytečné knihy
To, když zjistíte, že některé knihy ve vaší knihovně nemají místo. Tedy měly by, ale já sbírám knihy nejen pro sebe, ale i "do budoucna". Pro mě, mého přítele, naše Kotě a další kočky...třeba jednou děti, možná adoptované. Kdo ví?

Poslala jsem: Rozum a cit a mořské příšery (Pýcha, předsudek a zombie ovšem stále vlastním :D) a Seznam pana Rosenbluma.

Dostala jsem:
2) Snídaně do postele

Tam jsem si zadala podmínku, že si pošleme směs na přípravu něčeho dobrého k snídani. :3 Hrozně mě v tu dobu totiž uchvátily sklenicové (jar) směsi, kterých najdete hromadu na Pinterestu a nebo jsem je nedávno viděla prodávat v NanuNana.

Co jsem všechno poslala si už nepamatuji. Vím, že slečna chtěla sklenici Nutelly přímo z Německa, tak jsem objevila obchod http://www.dobrejkauf.cz/ a objednala ji. Taky chtěla originální marmeládu a na pití alternativní kafe - posílala jsem špaldové.

Dostala jsem:

Bioládu jsem moc chtěla <3 A pečené čaje jsou u mě top! Stejně jako dosud neochutnaná marmoška St. Dalfour - ananas a mango.

A směs (na sušenky) přišla v krabičce z Kiku. :)

3) Malý snídaňový
Ten měl být fakt malý, tak byl o 100 Kč levnější než ten výše. No a lidi asi neumí dodržovat ceny.
Podmínkou byla 4 plná balení a také, aby nějaká věc byla uvnitř: slaná, sladká, tekutá a zdravá.

Poslala jsem: Jeřabinovou marmeládu, Jablkovou marmeládu s ovocem z Německa, Cereálky (sušenky), Musli do ruky brusinkové, čaj Rooibos a jahody a Rýži na rýžový pudink (opět z Německa).

Dostala jsem:

S tím, že si matně vzpomínám, že jsem neměla počítat homemade musli a pečený čaj.
Hodně zaujala Rebarbová marmoška a Zeleninová pomazánka z DM.


Jak to tak vypadá, asi budu brzo marmeládová královna. :D Se swapy s knihami a jídlem jsem ale teď na čas skončila. Přednost dávám kreativitě ...a že se toho chystá! (Tedy až dokončím ty poslední rozdělané swapy..ehm :D).

Pokud swapujete, napište mi, co zrovna měníte?
Pokud neswapujete, napište mi, jaké téma by Vás donutilo k swapu?

4 komentáře:

  1. Haha, já pilně vymýšlím co bych ti tak ještě do balíčku přidala. :-D Měly bychom se sejít co nejdřív.

    Máš celkem štěstí, vždycky to vypadá vše pěkně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc to nepřeháněj :D mám ráda jednoduchost (minimalismus). Raději míň věcí,které jsou samy za sebe skvělé.
      Pořád čekám na maila, kdy budeš v Ově :D moc se těším a prosím, snad ti mohu věřit, že to moc nepřeženeš :D

      Vymazat
  2. Jako pachatelka posledního swapu konstatuji, že jestli jsem přestřelila, tak max. o pár kaček (přiznávám, že mini pečený čaj a trochu musli, které byly home made, jsem fakt nepočítala) :-D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak - já nejvíc swapuji s jídlem. I když zrovna teď mám rozdělané i tři nejídelní swapy - téma ovoce a téma podzim a téma . Ale téma ovce už se mi tak nějak z půlky vyklubalo jako jídelní. A třetí swap sice podle názvu vypadá nejídelně (home made original), ale do jídlena se zvrhne zcela plánovaně...

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři

For English, press: