středa 28. listopadu 2012

# Festy a cony

Na 3 dny v jiném světě

Tak jsem tedy zdárně přežila Koprcon 2012 (snad né poslední). Opět jsem nedodržela program a byla častěji v DDR místnosti než kdekoliv jinde, ale to ani tak nevadí, protože jsem byla s přáteli a seznámila s nimi i mou Dear Sith :).
Nechce se mi rozepisovat, kde jsem byla v pátek, sobotu a neděli. Možná bych jen vyzdvihla několik věcí, událostí a zážitků.
1. byl v pátek na Kinectu s Dear Sith, neskutečně jsme se pobavily, stejně jako při Funny turnaji v DDR a večerním zahájení.
Malá ukázka mne a handmade tašky (na zakázku), na kterou jsem právem hrdá.



2.- sobotní workshop - zdobení perníčků s motivy hlaviček postav z SW



 

3. -konečně jsem si podržela světelný meč !!! a vyfotila se s krásnými Jedi kluky :D



4. - pravdou zůstává, že jsem přes veškerou unavenost (díky tanečním kreakcím na galavečeru :D) byla v neděli smutná jenom z toho, že musím odjet do normálního světa, kde toto většina nechápe, kde málokdo ví, o čem mluvím a kde není oceněno to, co organizátoři byli schopni pro nás udělat. Letošní ročník předčil všechny minulé a také ostatní cony, které se v ČR con-ají :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

For English, press: